مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل صدرا تنکابن و هتل تنکا پارسه تنکابن
text off
text off
نام هتل

هتل صدرا تنکابن

(دو ستاره)

هتل تنکا پارسه تنکابن

(سه ستاره)
آدرس

مازندران - کریم آباد - ابتدای جاده رامسر - سمت دریا - کوچه گلناز

تنکابن، جنگل ۳هزار، روستای یانداشت، قائم 6

فاصله تا فرودگاه

15 کیلومتر

امکانات

تلویزیون، سوئیت، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال

تلویزیون، سوئیت، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، لابی، ماهواره، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

هزینه اقامت برای کودکان زیر 7 سال،درصورت عدم استفاده از سرویس اضافه بصورت رایگان میباشد.هزینه اقامت برای کودکان بالای 7 سال، بصورت کامل محاسبه میشود.
سرویس اضافه بصورت کف خواب می باشد.
قسمت سوئیت ها و آپارتمان های هتل فاقد آسانسور است .
سوییت سه تخته پشت به دریا میباشد.
صیغه نامه به هیچ عنوان پذیرفته نمیشود.
پذیرش خانم تنها با ارائه مدارک شناسایی معتبر صورت میگیرد.
سوئیت ها فاقد اینترنت میباشند.
قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

هزینه ی اقامت برای کودکان زیر 10 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت رایگان میباشد.*قابل توجه مسافرین گرامی: اتاق های دوتخته دبل این هتل فاقد تراس میباشند*
*رستوران هتل هنوز راه اندازی نشده است*
*هتل دارای پارکینگ روباز با ظرفیت 6 اتومبیل میباشد*
*سرویس خواب نفرات اضافه کف خواب است*
1. پذیرش میهمانان گرامی مطابق قوانین و با ارائه‌ی شناسنامه معتبر صورت می پذیرد و میهمانان محترم در طول مدت اقامت خود ملزم به رعایت قوانین رسمی کشور می باشند.
2. ساعت ورود: ۱۴ الی ۲۲
3. ساعت خروج: ۱۲
4. خدمات اقامت همراه با صبحانه می باشد(امکان سرو نهار و شام داخل هتل، با سفارش قبلی امکان پذیر است).
5. امکان استفاده از اینترنت رایگان در لابی هتل فراهم می باشد(با توجه به موقعیت هتل در اواسط جنگل, بعضاً احتمال اختلال در خطوط تلفن و یا سرویس دهی نت وجود دارد) .
6. شرایط کنسلی (خسارت):
در حال حاضر پس از رزرو قطعی امکان کنسلی وجود ندارد.
سایر تغییرات اعم از تیپ اتاق، تعداد میهمانان، تعداد اتاق و ... ، بسته به شرایط هتل و در صورت تایید، امکان پذیر می باشد.
7. در رزرو های گروهی هتل هیچگونه تعهد و مسئولیتی در قبال نحوه تخصیص اتاق ها به میهمانان محترم از لحاظ تیپ و طبقه نخواهد داشت و این مهم توسط مسول گروه و رزرو کننده صورت می پذیرد ( بدیهی است رعایت کلیه قوانین اعم از ظرفیت اتاق، ظرفیت نفر اضافه و... در تخصیص اتاق ها الزامی است).
*در صورت عدم مراجعه میهمان محترم تا 8 ساعت پس از ساعت مقرر در روز ورود (در صورت عدم اطلاع رسانی)، رزرو مشمول قوانین نوشو بوده و هزینه اقامت عودت داده نخواهد شد. بدیهی است در شرایط نوشو حق فروش اتاق برای هتل محفوظ خواهد بود*

دلیل انتخاب

هتل سه ستاره ساحلی صدرا در شهر ساحلی زیبا و توریستی تنکابن در سال 1385 بنا گردیده است.یک ساختمان 4طبقه ویک ساختمان 2طبقه دارد این هتل با 22 باب اتاق دو یا سه تخته، 18 واحد سوئیت دو، سه، چهار و شش تخته در فاصله 100 متری دریای خزر با ساحلی پوشیده از سنگ با چشم اندازهای زیبا از کوه، جنگل و دریا می باشد. فاصله کم تا دریای خزر، نزدیکی به مجتمع های تفریحی نظیر تله کابین نمک آبرود و رامسر و همچنین جنگل های زیبا و دیدنی دو هزار و سه هزار با مناظر بکر و چشم نواز به همراه هوای لطیف کوهستانی از امتیازات این هتل می باشد. هتل صدرا با ارائه امکاناتی نظیر لابی آرام مجهز به اینترنت پرسرعت وایرلس، کافی شاپ با منوی متنوع و به روز متناسب با ذائقه میهمانان، خشکشویی 24 ساعته، کافی نت، پارکینگ اختصاصی شبانه روزی همراه با کادری مجرب و کارآزموده سعی دارد تا برای میهمانان خود لحظاتی گرم و فراموش نشدنی را بر جای گذارد.

این هتل در ایام تعطیلات و پایان هفته کمتر از دو شب رزرو نمی کند.هتل تنکاپارسه به عنوان تنها هتل مدرن و مجهز در ارتفاعات جنگلی تنکابن و در جنگل سه هزار ، فروردین ماه ۹۸ افتتاح و شروع به فعالیت نمود. این هتل با قرارگرفتن در مجاورت جنگل و رودخانه، با طراحی ویژه و نیز محدودیت در ظرفیت و پذیرش میهمان، فضایی آرام و دنج در قلب جنگل های شمال غرب مازندران فراهم آورده است. کلیه سوئیت های رویال، مستر رویال و مستر ویژه دارای تراس اختصاصی رو به جنگل می باشند. صبحانه به صورت بوفه باز سرو میگردد.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
80%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
72%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
62%
موقعیت مکانی هتل
68%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
61%
توصیه به دیگران
66%
برخورد کارکنان
88%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
84%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
75%
موقعیت مکانی هتل
88%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
68%
توصیه به دیگران
83%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو