مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل اطلس یزد و هتل لب خندق یزد
text off
text off
نام هتل

هتل اطلس یزد

(دو ستاره)

هتل لب خندق یزد

(دو ستاره)
آدرس

بلوار شهید صدوقی - ما بین میدان همافر و باهنر

یزد - خیابان قیام - کوچه لب خندق

فاصله تا فرودگاه

10 دقیقه با ماشین

15 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال

تلویزیون، سوئیت، اینترنت، سرویس فرنگی، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه بصورت رایگان و سنین 3 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه بصورت نیم بها می باشد.
سرویس اضافه بصورت کف خواب می باشد.

هزینه اقامت برای کودکان زیر 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان می باشد و برای سنین بالای 7 سال بصورت تمام بها محاسبه می شود.
نرخ مسافران ایرانی و غیر ایرانی متفاوت می باشد.
پذیرش با صیغه نامه موقت دارای مهر برجسته دادگستری بلامانع می باشد.
سرویس اضافی بصورت کاناپه و تشک می باشد.
سرویس بهداشتی کلیه اتاق ها بصورت فرنگی می باشد.
هتل فاقد پارکینگ اختصاصی می باشد و پارکینگ بصورت غیر مسقف و با فاصله از هتل و مشترک با هتل سنتی مهر می باشد. قوانین کنسلی : - اعلام کنسلی از 20 تا 11 روز قبل از ورود مسافر، 20% هزینه یک شب به ازای هر اتاق توسط هتل کسر خواهد گردید. - اعلام کنسلی از 10 تا 6 روز قبل از ورود مسافر، 30% هزینه یک شب به ازای هر اتاق توسط هتل کسر خواهد گردید. - اعلام کنسلی از 5 روز تا 48 ساعت قبل از ورود مسافر، 50% هزینه یک شب به ازای هر اتاق توسط هتل کسر خواهد گردید. - اعلام کنسلی از 48 ساعت قبل از ورود مسافر، 70% هزینه یک شب به ازای هر اتاق توسط هتل کسر خواهد گردید.

دلیل انتخاب

از آنجا که هتل در منطقه خوبی از شهر یزد قرار دارد، لذا به بازار و مسیر شهرک صنعتی نزدیک است. علاوه بر این دسترسی راحتی به اماکن دیدنی یزد از جمله امیر چخماق، مسجد جامع و مجتمع ستاره دارد. پس از بازدید از اماکن نزدیک به هتل با طی مسافت بیشتری می توانید به دیدن سایر ابنیه تاریخی یزد از جمله موزه آب، مسجد جامع، زندان اسکندر و آتشکده زرتشتیان، آب انبار شش بادگیری، باغ دولت آباد، خانه لاری ها، نارین قلعه (نارنج قلعه) و بقعه سید رکن الدین بروید.

هتل سه ستاره لب خندق در یکی از خانه های به جا مانده از اواخر دوره قاجاریه معروف به طیبی و متعلق به همین خانواده افتتاح شده است. خانه طیبی در محله ای به نام لب خندق نزدیک به میدان تاریخی امیرچخماق در بافت قدیمی شهر در مجاورت خیابان قیام و بازارهای قدیمی یزد واقع شده است. این هتل با 10 باب اتاق پذیرای میهمانان می باشد و به دلیل فاصله نزدیک به میادین اصلی و بازارهای سنتی چون بازار زرگرها، بازار خان، بازار شاهزاده فاضل و پنجه علی مورد توجه گردشگران بسیاری قرار می گیرد. ساختمان هتل از دو حیاط شامل حیاط اصلی و نارنجستان، یک بادگیر، تالار، هشتی، پشت بام مشرف به بافت تاریخی و متصل به بام مناطق دیگر تشکیل شده است.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
71%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
61%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
61%
موقعیت مکانی هتل
61%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
46%
توصیه به دیگران
49%
برخورد کارکنان
60%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
65%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
58%
موقعیت مکانی هتل
83%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
43%
توصیه به دیگران
55%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو