مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل هما شیراز و هتل بزرگ شیراز
text off
text off
نام هتل

هتل هما شیراز

(پنج ستاره)

هتل بزرگ شیراز

(پنج ستاره)
آدرس

شیراز - میدان گاز - جنب پارک آزادی

شیراز - دروازه قرآن

فاصله تا فرودگاه

20-25 دقیقه با ماشین

20 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال
توضیحات نوروز

در ایام نوروز 1403 رزرو کمتر از دو شب و نیم شارژ ورود و خروج مورد تایید هتل نمی باشد .

توضیحات ویژه

مسافرین گرامی توجه بفرمایید نرخ مهمان ایرانی و غیر ایرانی هتل هما شیراز متفاوت میباشد .هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان و سنین بین 3 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها محاسبه می گردد.
پذیرش صیغه نامه رسمی به همراه ارائه شناسنامه زوجین امکان پذیر است.
پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.
استفاده از استخر، سونا و مجموعه ورزشی برای مهمانان مقیم هتل در ساعات معین شده از سمت هتل به صورت رایگان می باشد.
قوانین کنسلی:
در صورت اعلام کنسلی تا 2 روز کاری(ساعت اداری) قبل از تاریخ ورود مهمان به هتل،کنسلی بدون جریمه و اعلام کنسلی در کمتر از 2 روز هزینه کامل یک شب توسط هتل سوخت خواهد شد.

هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان و برای سنین بین 3 تا 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها محاسبه می گردد.
سرویس اضافه به صورت تخت ارائه می گردد.
پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر می باشد.
استفاده از استخر هتل، برای کودکان زیر 9 سال امکان پذیر نمی باشد.
قوانین کنسلی :
درخواست کنسل رزرو تا ساعت 13 روز رزرو بدون جریمه میباشد.

دلیل انتخاب

هتل هما شیراز واقع در جنب بوستان آزادی، یکی از زیباترین باغ های شهر شیراز واقع شده است. این هتل در سال 1350 بنا شده و آخرین بازسازی صورت گرفته برروی بخش های مختلف هتل در سال 1393 انجام شده است. هتل هما دارای هشت طبقه اقامتی مشتمل بر 212 باب اتاق و 22 باب سوئیت می باشد. تمامی اتاق های این هتل دارای چشم انداز زیبا به باغ پرگل یا کوه های بلند می باشد. هتل هما شیراز از نظر موقعیت مکانی در فاصله 3.5 کیلومتری دانشکده پزشکی، 2.5 کیلومتری باغ ارم و 1.5 کیلومتری پل باغ صفا قرار گرفته است. هتل پنج ستاره هما شیراز جزء گروه هتل های بین المللی هما می باشد.

هتل بزرگ شیراز در آبان ماه 1392 با زیربنای 40 هزار متر مربع به بهره برداری رسید. این هتل بر فراز کوه های شمال شرقی شیراز در 14 طبقه بنا شده است. هتل بزرگ با نام دروازه قرآن نیز شناخته می شود. این هتل برای پذیرایی از مهمانان و گردشگرانی که شیراز را مقصد سفر خود برگزیده اند دارای 158 باب اتاق با امکانات کامل اقامتی می باشد که در طبقات هفتم تا دوازدهم واقع شده اند. هتل پنج ستاره بزرگ شیراز از هتل های مجهز در شیراز به شمار می رود که با اقامت در این هتل و پیمودن فاصله ای حدودا 3 کیلومتر، می توان از آرامگاه خواجوی کرمانی نیز دیدن کرد.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
85%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
82%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
84%
موقعیت مکانی هتل
82%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
75%
توصیه به دیگران
82%
برخورد کارکنان
87%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
93%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
87%
موقعیت مکانی هتل
93%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
85%
توصیه به دیگران
88%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو