مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل پارت اصفهان و هتل پارسیان سوئیت اصفهان
text off
text off
نام هتل

هتل پارت اصفهان

(سه ستاره)

هتل پارسیان سوئیت اصفهان

(سه ستاره)
آدرس

اصفهان - خیابان چهار باغ عباسی - کوچه جهان آرا

اصفهان - ابتدای بلوار آینه خانه - مقابل سی و سه پل

فاصله تا فرودگاه

40 دقیقه با ماشین

45 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، استخر، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

هزینه اقامت برای کودکان زیر 4 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان میباشد . هزینه اقامت برای کودکان 4 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه نیم بها می باشد.
سرویس اضافه به صورت کف خواب ارائه می گردد.
پارکینگ عمومی در نزدیکی هتل با ظرفیت محدود موجود است.
پذیرش خانم تنها با مدارک شناسایی معتبر و پذیرش زوج با عقدنامه موقت دارای مهر برجسته قوه قضائیه بلامانع می باشد.
قوانین کنسلی :
اعلام کنسلی در ایام غیر پیک بین 48 الی 24 ساعت قبل ورود مهمان شامل جریمه 100% هزینه شب اول می باشد.
اعلام کنسلی در ایام غیر پیک بیشتر از 48 ساعت مانده به ورود مهمان بدون جریمه می باشد.

هزینه ی اقامت در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه برای کودکان زیر 2 سال به صورت رایگان میباشد و کودکان 2 تا 7 سال به صورت نیم بها و کودکان 8 سال به بالا به صورت کامل محاسبه میگردد .
سرویس اضافه به صورت تخت ارائه می گردد.
اینترنت free . پارکینگ عمومی رایگان میباشد(پارکینگ در خیابان چهارباغ می باشد). .داشتن شناسنامه برای خانواده ها و کارت ملی برای دیگر افراد الزامی است . داشتن پاسپورت برای افراد خارجی الزامی است .صیغه نامه با تایید کتبی اداره اماکن اصفهان قابل پذیرش است.
سرویس بهداشتی ایرانی خارج از اتاق می باشد.

دلیل انتخاب

هتل سه ستاره تاپ پارت در قلب شهر زیبا و تاریخی اصفهان در نزدیکی مراکز اصلی خرید و بناهای تاریخی شهر واقع شده است. این هتل دارای 43 باب اتاق با بهره گیری از تمامی تجهیزات استاندارد هتلداری و دکوراسیون مدرن با ظرفیت 130 نفر می باشد. هتل پارت با امکاناتی نظیر اینترنت وایرلس رایگان، بیمه دانا برای مسافرین، کلوپ ورزشی، لاندری، کافی شاپ، تاکسی سرویس 24 ساعته، خدمات خانه داری، رستوران، صندوق امانات اختصاصی به همراه کادری مجرب آماده پذیرایی از میهمانان عزیز خود می باشد.

هتل سه ستاره پارسیان سوئیت عضوی دیگر از مجموعه هتل های پارسیان می باشد که در مرکز شهر اصفهان مشرف به پل تاریخی سی و سه پل و رودخانه زاینده رود با چشم انداز بی نظیر قرار گرفته است. این هتل دارای 50 باب اتاق و سوئیت استاندارد دارای چشم اندازی بدیع، مشرف به زاینده رود با طراحی و دکوراسیون زیبا و مدرن در فضایی آرامش بخش با گنجایش پذیرش 150 نفر میهمان می باشد. مسافران این هتل به آسانی می توانند از مراکز تاریخی و جاذبه های توریستی و همینطور اماکن تجاری شهر بازدید نمایند. از جمله امکانات این هتل می توان به رستوران سی و سه پل مشرف به سی و سه پل و زاینده رود با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با ظرفیت 120 نفر، رستوران چشم انداز، کافه تریای سی و سه پل با ارائه انواع فست فودها و نوشیدنی های سرد و گرم، خشکشویی، سیستم اینترنت وایرلس، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی و پارکینگ اشاره کرد.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
73%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
76%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
76%
موقعیت مکانی هتل
77%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
63%
توصیه به دیگران
69%
برخورد کارکنان
68%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
72%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
65%
موقعیت مکانی هتل
93%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
55%
توصیه به دیگران
63%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو