مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل آریان بانه و هتل داوینکو بانه
text off
text off
نام هتل

هتل آریان بانه

(سه ستاره)

هتل داوینکو بانه

(سه ستاره)
آدرس

کردستان - بانه - میدان شورا

ابتدای بانه -ورودی شهر -بلوار دانشگاه

فاصله تا فرودگاه

امکانات

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال

تلویزیون، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

هتل آسانسور و لاندری(خدمات خشکشویی) دارد .کودکان زیر 9 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه )رایگان و بالای 9 سال نفر اضافه محسوب میشود.
***سرویس اضافه به صورت کف خواب می باشد.***

**کودکان زیر 5 سال(در صورت عدم استفاده از سرویس) رایگان**
**اینترنت با حجم محدود**
**پارکینگ روباز با ظرفیت 50 ماشین**

دلیل انتخاب

هتل سه ستاره آریان یکی از بهترین هتل های استان کردستان می باشد که در مرداد ماه سال 1392 در شهرستان بانه افتتاح شده است. این هتل در 6 طبقه دارای فضاهای اقامتی متنوع مجهز به امکانات مناسب و مطلوب می باشد. هتل فاصله نزدیکی به مراکز دیدنی توریستی نظیر آرامگاه سلیمان بگ و کوهستان آربابا دارد. هتل آریان با ارائه امکانات و تسهیلاتی چون سونا، استخر، جکوزی، سالن بازی، سالن های ورزشی، کافی شاپ، سفره خانه سنتی و سالن مراسمات تلاش دارد تا اقامتی فراموش نشدنی و به یاد ماندنی را در ذهن میهمانان ارجمند خود ثبت کند.

هتل داوینکو از هتل‌های شهر بانه است که در ۲۰ کیلومتری نوار مرزی ایران با عراق و در جنوب شرقی سردشت واقع شده است. هتل در سال 1397 در 8 طبقه و 32 واحد اقامتی احداث شده است. با ماشین تا جاذبه‌های گردشگری مثل غار شوی و روستای سبدلو حدود 10 دقیقه فاصله دارد. همچنین برای طبیعت گردی می‌توانید از جنگل‌های طبیعی و بزرگ بلوط دیدن کنید و برای رفع خستگی و کمی استراحت از کافه و رستوران هتل انواع غذا و نوشیدنی‌های مختلف را سفارش دهید، در صورت تمایل می‌توانید از رستوران داوینکو در نزدیکی هتل استفاده کنید. فاصله‌ی مراکز خرید تا هتل داوینکو بسیار کم است و برای رفت‌و‌آمد به هتل امکان استفاده از وسایل نقلیه عمومی وجود دارد.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
53%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
60%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
38%
موقعیت مکانی هتل
57%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
39%
توصیه به دیگران
44%
برخورد کارکنان
78%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
95%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
63%
موقعیت مکانی هتل
93%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
80%
توصیه به دیگران
83%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو