مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل خانه سبز مشهد و هتل آدینا مشهد
text off
text off
نام هتل

هتل خانه سبز مشهد

(سه ستاره)

هتل آدینا مشهد

(سه ستاره)
آدرس

استان خراسان رضوی ، مشهد ، انتهای خیابان شیرازی ،میدان توحید ، مجتمع تجاری نصر

بلوار امام رضا(ع) ـ بین امام رضا 16 و 18

فاصله تا فرودگاه

20 دقیقه با ماشین

20 دقیقه با ماشین

فاصله تا حرم

15 دقيقه پياده

10 دقيقه پياده

امکانات

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

. کنسلی در ایام پیک کل مبلغ سوخت خواهد شد.
***فاصله تا حرم 7 دقیقه با ماشین** اتاق چمدان - پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت 70 خودرو - رستوران با ظرفیت 300 نفر - خدمات لاندری - کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم - مینی بار غیر رایگان - صندوق امانات - کافی نت
***اتاق های دو تخته وسه تخته فقظ سرویس فرنگی دارد.***
***کودکان زیر 3سال رایگان 3تا7سال(در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه) نیم بها می باشد***
***سرویس اضافی اتاق ها بصورت کاناپه می باشد ،سرویس اضافی آپارتمان ها نفر اول بصورت تخت و نفر دوم بصورت کاناپه می باشد**
** سرویس رایگان رفت حرم**
*پذیرش خانم تنها با مدارک کامل شناسایی انجام میگیرد.
*پذیرش زوجین با صیغه نامه دارای مهر برجسته به همراه مدارک کامل شناسایی امکان پذیر میباشد.

از امروز (1401/03/16)تا اطلاع ثانوی فولبرد بصورت منو انتخابی هست ،بوفه نداریم. افراد زیر 2 سال(در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه) رایگان خواهد بود. و افراد بین 2 تا 6 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه) بصورت نیم بها میباشد.
سرویس اضافه سوئیت جونیور بصورت کاناپه تخت شو و سوئیت های دیگر تخت دیواری میباشد.
سرویس ایرانی داخل راهرو طبقات زوج می باشد.
پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته، به همراه ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است.
پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.

ساعت تخلیه اتاق قبل از ساعت 12 ظهر و تحویل اتاق بعد از ساعت 14 می باشد. از ساعت 12 الی 16 تخلیه اتاق با 50% شارژ و از ساعت 16 به بعد یک روز کامل محاسبه می گردد.
همراه داشتن شناسنامه عکس دار میهمانان و همراهان در زمان ورود و اقامت و رعایت شئونات اسلامی و مقررات هتل الزامی است. در مورد میهمانان خارجی ارائه گذرنامه همراه با ویزای معتبر ضروری است.
میهمانان گرامی توجه داشته باشید نداشتن مدارک کامل هویت و زوجیت قانونا موجب عدم پذیرش میهمان در هتل می شود.

دلیل انتخاب

هتل سه ستاره خانه سبز مشهد به پشتوانه دانش و تجربه ارزشمند جمعی از فعالان در صنعت هتلداری با به کارگیری نیروی انسانی مجرب و متعهد و انتخاب شیوه های مدیریتی پاسخگو جهت جلب رضایت میهمانان،به منظور فراهم آوردن محیطی آرام و دل نشین با درنظرگرفتن نیاز زائرین امام رضا(علیه السلام)در پایتخت معنوی ایران تاسیس شده است. از مزیت های این مجموعه میتوان به فاصله 7دقیقه ای تا حرم با استفاده از اتومبیل،سرویس رایگان به حرم(شبانه روزی)رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، اینترنت رایگان،کافی نت،اتاق چمدان،صندوق امانات،خدمات لاندری،روم سرویس،مینی بار،کافی شاپ،پارکینگ پوشیده با ظرفیت 70خودرو،خارج بودن از محدوده طرح ترافیک،و مجاورت در مرکز خرید اشاره نمود.

آسایش در آدینا هتل آدینا مشهد یکی از بهترین هتل های سه ستاره کشور است که در خیابان امام رضا منتهی به حرم مطهر رضوی واقع شده است. این هتل با برخورداری از موقعیت مکانی مطلوب در اواخر سال 1397به بهره برداری رسیده است و یکی از به روز ترین هتل های پایتخت معنوی کشور می باشد. هتل آدینا با در نظر داشتن این اصل که میهمان در فرهنگ دینی و ملی ما از کرامتی ویژه برخوردار است، توانسته با بکار گیری نهایت توان خود در خدمت رسانی به میهمانان، روزهای خوبی را از سفر به مشهد مقدس برای آنها به یادگار بگذارد.هتل آدینا به جهت داشتن فضایی مطوب و کیفیت برتر در قسمت های مختلف توانسته به یکی از اهداف میهمانان جهت سفر به مشهد مقدس تبدیل شود.این هتل با مساحتی بالغ بر 400 مترمربع در 10طبقه و زیر بنای 5500 مترمربع برخوردار از خدمات و تجهیزات پیشرفته می باشد. در این هتل با طراحی 69 واحد اقامتی ؛ VIPویژه، سوئیت رویال دو تخته، دبل ( یک تخت دو نفره کینگ)، توئین (دو تخت تک نفره) و سینگل ( تک نفره)با دکوراسیونی زیبا خاطره ای ماندگار را در طول اقامت برای میهمانان خود برجای می گذارد. هتل آدینا با بهره گیری از فضاهای رستوران ،کافی شاپ ، همراه با منوهای مختلف سنتی، انواع غذاهای ایرانی فضایی به یاد ماندنی را جهت رعایت هر چه بیشتر اصل میهمان نوازی و کرامت به میهمان مهیا کرده است. همچنین این هتل با فراهم آوردن امکانات رفاهی از قبیل مجموعه تاکسی سرویس، خدمات لاندری، توانسته تا اسباب آسایش، آرامش و رضایت میمانان گرامی را مهیا کند.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
77%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
73%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
75%
موقعیت مکانی هتل
58%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
62%
توصیه به دیگران
66%
برخورد کارکنان
100%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
100%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
93%
موقعیت مکانی هتل
100%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
50%
توصیه به دیگران
100%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو