مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل فردوس مشهد و هتل سلام مشهد
text off
text off
نام هتل

هتل فردوس مشهد

(چهار ستاره)

هتل سلام مشهد

(چهار ستاره)
آدرس

مشهد ، خیابان امام رضا،امام رضا 8

مشهد_خیابان پاسداران_نبش پاسداران 6

فاصله تا فرودگاه

9 کیلومتر

35 دقیقه با ماشین

فاصله تا حرم

4الی 5 دقيقه پياده

10الی 15 دقيقه با ماشين

امکانات

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه


*هزینه اقامت کودکان زیر 3سال (در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه )رایگان ، 3 الی 6 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه )نیم بها و 6 سال به بالا کامل محاسبه می شوند .
اینترنت با حجم محدود رایگان می باشد.
**سرویس اضافه بصورت تخت یا کاناپه تخت خواب شو می باشد.**
- پارکینگ 24 ساعته**.



*

هزینه برای اقامت کودکان زیر 2 سال رایگان، بین 2 تا 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان و کودکان 5-12 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها وبالای 12 سال نفر اضافه محاسبه می شود.
این هتل از پذیرش صیغه نامه و خانم تنها معذور است.
سرویس اضافه این هتل بصورت کاناپه تختخوابشو می باشد.
اینترنت تا حجم 0.5 گیگ رایگان می باشد.

دلیل انتخاب

هتل چهارستاره بین المللی فردوس مشهد در خیابان امام رضا 8 در کمترین فاصله به حرم مطهر امام رضا قرار گرفته است. این هتل دارای 98 باب واحد اقامتی با کلیه امکانات رفاهی می باشد. نزدیکی به حرم مطهر، بازار رضا و بازار هفده شهریور از مزیت های متمایز این هتل محسوب می شوند. هتل فردوس با امکانات رفاهی از قبیل لابی بزرگ با محیطی گرم و دلنشین همراه با آکواریومی زیبا، رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ 24 ساعته، اینترنت وایرلس، کافی نت، گیم نت، خشکشویی، اتاق بازی کودکان، پارکینگ و خدمات گشت همراه با برخورداری از کادری مجرب و تحصیکرده با افتخار آماده میزبانی از میهمانان گرانقدر مشهد و زائران حضرت امام رضا می باشد.

هتل سلام مشهد در زمینی به مساحت 3650 متر مربع و زیر بنای 11000 متر مربع احداث شد. ساختمان مدرن این هتل در 13 طبقه با چشم انداز زیبا با 14 باب اتاق، 50 سوئیت و 4 آپارتمان، با استانداردهای ایرانگردی و جهانگردی تجهیز شده است. فاصله دو کیلومتری هتل سلام تا بارگاه ملکوتی ثامن الائمه، موجب دسترسی راحت زائران به حرم مطهر شده است. هتل چهار ستاره سلام مشهد با برخورداری از امکاناتی مانند سالن های رستوران، کافی شاپ، استخر و سونا اقامتی خاطره انگیز را مهیا کرده است. فراهم آوردن اقامتی امن همراه با آرامش با خدماتی مناسب، از اهداف این هتل می باشد.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
85%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
87%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
86%
موقعیت مکانی هتل
88%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
79%
توصیه به دیگران
82%
برخورد کارکنان
70%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
84%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
80%
موقعیت مکانی هتل
78%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
65%
توصیه به دیگران
83%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو