ویژه ها

  1. صفحه نخست
  2. ویژه ها
  3. هتل قصر طلایی؛ مجلل ترین هتل خاورمیانه
text off هتل قصر طلایی؛ مجلل ترین هتل خاورمیانه

هتل قصر طلایی؛ مجلل ترین هتل خاورمیانه

بازدید: 0
تاریخ: 9 مهر 1397

شهر مشهد از توریست پذیرترین مقاصد گردشگری در ایران به شمار می رود. بیش از هزاران زائر هر ساله راهی مشهد می شوند تا به زیارت امام رضا بروند. برای بیشتر زائران نزدیکی به حرم برای انتخاب محل اقامت، اولویت دارد. معمولا بهترین و لوکس ترین هتل های مشهد نیز در نزدیکی حرم مطهر امام رضا قرار گرفته اند. یکی از این هتل های لوکس نزدیک به حرم، هتل بین المللی قصر طلایی است.

هتل قصر طلایی یکی از لوکس ترین و مجلل ترین هتل های خاورمیانه و ایران است که در قلب شهر مشهد در فاصله بسیار نزدیک به حرم مطهر امام رضا واقع شده است و شما با 15 دقیقه پیاده روی می توانید به حرم امام رضا (ع) برسید.

هتل قصر طلایی مجموعا دارای ۶۱۰ واحد اقامتی متنوع است که براساس استانداردهای روز دنیا طراحی شده اند. واحدهای اقامتی هتل قصر طلایی از دکوراسیون متنوع و چشم انداز آرامش بخشی از حرم امام هشتم شیعیان برخوردار است.

یکی از امتیازات منحصر به فرد هتل قصر طلایی، نزدیکی به جاذبه های توریستی مشهد از جمله بازار رضا، موزه آستان قدس رضوی، مسجد گوهرشاد و سایر مراکز خرید است.

هتل قصر طلایی با ارائه امکاناتی شامل رستوران ها و کافی شاپ های متعدد، سالن های سمینار، همایش و آمفی تئاتر، مجموعه آبی از قبیل استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، انواع ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، محل بازی کودکان، سالن بازی های رایانه ای، سالن های زیبایی، آژانس مسافرتی، صرافی، اینترنت بی سیم، بانک، کتابخانه، بیزنس سنتر، تاکسی سرویس، خدمات لاندری، خدمات پزشکی، کافی نت، عکاسی، مرکز خرید آماده پذیرایی از زائران و مسافران مشهد است.

رستوران های هتل قصر طلایی مشهد

  • رستوران سنتی ترمه
  • رستوران ترنم
  • رستوران پنج قاره زوشا
  • رستوران پرستیژ
  • رستوران ضیافت
  • رستوران تابستانی بارگاه

اگر صبح زود به زیارت آقا امام رضا رفته اید و حسابی گرسنه اید، رستوران ضیافت قصر طلایی مشهد برای شما پیشنهاد ویژه ای دارد. رستوران ضیافت قصر طلایی مشهد، یک رستوران مخصوص سرو صبحانه است. رستوران ضیافت 600 نفر ظرفیت دارد و رستوران های مفصلی را سرو می کند که می توانید از آن ها لذت ببرید. 

رستوران تابستانی بارگاه، بر روم بام هتل قصر طلایی قرار گرفته است تا صرف وعده ای غذا با بهترین تجربه توأم شود. در میان رستوران بارگاه حوضی خواهید دید که بر زیبایی فضا افزوده است. این رستوران محیطی نیمه سنتی دارد که می توانید در هنگام صرف غذا حرم مطهر را نیز ببینید.

رستوران ترنم هتل قصر طلایی مشهد، رستورانی به سبک کلاسیک است و فضایی بسیار مجلل دارد. روشن بودن وسایل به کار رفته در این رستوران، فضای روشنی به آن بخشیده و برق تمیزی را می توانید در هر گوشه آن ببینید.

هتل قصر طلایی مشهد، بزرگ ترین هتل پنج ستاره این شهر، امکانات بسیار خوبی را برای زوار حرم مطهر فراهم می کند. ا

به هر کدام از رستوران های هتل قصر طلایی مشهد که سر بزنید، ویژگی خاص آن رستوران شما را به وجد می آورد. حضور در محلی که همه چیز به خوبی آماده شده و هماهنگی و نظم خاصی در محیط وجود دارد روحیه تان را بالا برده و سفر را برایتان لذت بخش تر می کند. در هنگام زیارت ما را فراموش نکنید.

التماس دعا

رزرو هتل های کیش

لیست قیمت
رزرو آنلاین