راهنمای سفر

  1. صفحه نخست
  2. راهنمای سفر
  3. معرفی هتل چمران شیراز از نگاه مسافران+تصاویر و نکات رزرو
text off معرفی هتل چمران شیراز از نگاه مسافران+تصاویر و نکات رزرو

معرفی هتل چمران شیراز از نگاه مسافران+تصاویر و نکات رزرو

بازدید: 0
تاریخ: 13 خرداد 1399

 شهر پرآوازه شیراز که به عنوان مهد فرهنگ و ادب ایرانیان شناخته می شود، هرساله مقصد گردشگران بسیاری از سراسر جهان است. با وجود مکان های گردشگری متنوع و مهمی که در این شهر توریستی وجود دارد، یکی از دغدغه های مردم انتخاب اقامتگاهی است که دسترسی آسان و در عین حال خدمات منحصر به فردی به آنها بدهد. امروزه با وجود دسترسی همه افراد به اینترنت، انتخاب هتل مناسب و رزرو آن  بسیار آسان شده است. هتل چمران شیراز با 5 ستاره درخشان خود، یکی از بهترین هتل های شهر شیراز است که با امکانات لوکس و منحصر به فردش همواره نظر مسافران را به خود جلب می کند.

با مجله گردشگری هتل یار همراه باشید تا علاوه بر امکانات این هتل لوکس از قیمت رزرو اتاق در هتل چمران شیراز مطلع شوید..

 

بخش هایی که در مقاله هتل چمران به آنها خواهیم پرداخت.....

هتل چمران، تجربه ای متفاوت بر فراز آسمان شیراز

سوئیت های منحصر به فرد و لاکچری هتل چمران شیراز

معرفی امکانات رفاهی هتل چمران شیراز

تنوع رستوران ها در هتل 5 ستاره چمران

هتل چمران شیراز از نظر مسافران

رزرو هتل چمران برای چه افرادی مناسب است؟

راهنمای رزرو اتاق در هتل چمران شیراز

فاصله هتل چمران شیراز تا مراکز مهم شهر

تورهای شیراز گردی هتل چمران برای مسافران خود!

پرسش ها متداول کاربران در مورد هتل چمران شیراز

 

هتل 5 ستاره چمران، مرتفع ترین هتل شهر شعر و ادب

 

هتل چمران، تجربه ای متفاوت بر فراز آسمان شیراز

هتل چمران در فروردین ماه 1389 در بلوار چمران افتتاح شد. این هتل لوکس جزو 5 هتل مرتفع ایران و بلندترین هتل شهر شعر و ادب، شیراز است. هتل 5 ستاره چمران در منطقه قصر الدشت شیراز و در کنار رودخانه و مسیر باغی شهر واقع شده است. هتل چمران شیراز با رعایت چارچوب های کیفیتی در صنعت هتلداری و امکانات لوکس و متنوعی که دارد، توانسته در رتبه هتل های 5 ستاره شهر شیراز قرار بگیرد.

در دو ضلع شمالی و جنوبی ساختمان مرتفع هتل چمران، دو ورودی جداگانه ایجاد شده است. به طور کلی تمام امکانات و مراکزی که می خواهید همگی در برج بلند هتل قرار دارد. اگر به دنبال اقامت اقتصادی در لوکس ترین هتل های شیراز هستید، رزرو هتل چمران بهترین گزینه است. در ادامه امکانات منحصر به فرد بلندترین هتل شهر شعر و ادب را برای شما بازگو کرده ایم.

 

اقامت در هتل لوکس چمران، خوش آب و هواترین منطقه شهر شیراز

 

سوئیت های منحصر به فرد و لاکچری هتل چمران شیراز

ساختمان 30 طبقه هتل چمران دارای 16 طبقه اقامتی است که از طبقه دوم به بعد شروع می شود. این هتل در مجموع دارای 250 باب اتاق و سوئیت است که هر یک از آنها چشم انداز متفاوتی از شهر شیراز، باغات، کوه و رودخانه را ارائه می دهد. اتاق های هتل چمران شامل اتاق یک نفره، اتاق دو نفره و سوئیت دو نفره می باشد که امکان افزودن یک یا دو تخت اضافی به اتاق ها وجود دارد.

امکانات مشترک در تمام اتاق های هتل چمران شیراز شامل: میز تحریر، یخچال، مبلمان، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، تلویزیون، حمام و سرویش بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت می باشد.

با مشاهده قیمت رزرو اتاق در هتل چمران متوجه می شوید که اقامت در هتل چمران شیراز با توجه به امکانات لوکس آن، کاملاً ارزان و مقرون به صرفه است.

 

اتاق های لاکچری هتل چمران، با چشم اندازی منحصر به فرد

 

معرفی امکانات رفاهی هتل چمران شیراز

هتل چمران با ارائه خدمات در سطح بین الملل و برخورداری از مجرب ترین کادر خدماتی دارای محبوبیت زیادی نزد مسافران است. لابی، رستوران، کافی شاپ، آسانسور، خشک شویی، بانک، فروشگاه، نمازخانه، مرکز خرید، سالن های پذیرایی، آتلیه عکاسی، پارکینگ، کافی نت، سالن های ورزشی و ماساژ از جمله خدماتی است که در این هتل 5 ستاره قرار دارد. اگر شما هم طرفدار حمام مغربی و ماساژ های سنتی هستید، تجربه این فرصت استثنایی را با رزرو و اقامت در هتل چمران از دست ندهید.

در تمامی طبقات هتل چمران از اینترنت پر سرعت WIFI برخوردار خواهید بود. اما از دیگر امکانات منحصر به فرد و هیجان انگیز هتل چمران شیراز می توان به گیم نت و وجود دستگاه های XBOX360  که مجهز به سنسور تشخیص حرکات بدن KINECT است اشاره کرد که لذت تجربه ای متفاوت را برای میهمانان به ارمغان می آورد. همچنین، هتل چمران شیراز نیز مانند دیگر هتل های 5 ستاره از امکانات ویژه معلولین برخوردار است.

با رزرو هتل چمران می توانید از خدمات استثنایی این هتل که شامل تاکسی سرویس، خانه داری 24 ساعته و... استفاده کنید. شما می توانید از طریق دکمه های تعبیه شده در کنار تختتان به نیروهای خدماتی پیغام دهید. دکمه سبز نشان دهنده این است که به نظافت فوری نیاز دارید و دکمه قرمز به معنی مزاحم نشوید!!

 

هتل چمران و امکانات رفاهی منحصر به فردش

 

سالن های ورزشی برج مرتفع هتل چمران

این هتل برای علاقه مندان به ورزش و سلامتی بسیار مناسب است؛ چراکه سالن های مجهز بدن سازی، استخر، سونا و جکوزی در این هتل مرتفع ایجاد شده است تا به هیچ عنوان از برنامه های ورزشی خود عقب نمانید و خستگی پایان روز در تنتان باقی نماند!

 

استخر هتل چمران

با رزرو هتل چمران می توانید از خدمات استثنایی استخر این مجموعه که شامل: سونا خشک و بخار، بوفه، جکوزی، حوضچه آب سرد، استخر کودکان، حمام سنتی، ماساژ و استخر آب درمانی استفاده کنید.

 

استخر هتل چمران، حمام مغربی در هتل 5 ستاره شیراز

 

سالن های پذیرایی هتل چمران شیراز 

سالن های کاملاً مجهز و چند منظوره ( تالار و سالن پذیرایی، سالن همایش و سالن سمینار ) در طبقات 21 و 22 هتل چمران وجود دارد که با ارائه بهترین خدمات پذیرای مجالس شما هستند.

 

امکانات رایگان هتل چمران

استفاده از اینترنت wifi در تمامی طبقات، مینی بار و پارکینگ هتل چمران برای مهمانان این هتل به صورت رایگان می باشد.

 

سالن های ورزشی هتل چمران شیراز با امکانات مجهز

 

تنوع رستوران ها در هتل 5 ستاره چمران

تمامی رستوران های هتل چمران در طبقات 24 و 25 این برج قرار دارد. منوی این رستوران ها شامل انواع غذاهای ایتالیایی، دریایی و سنتی می باشد که با موسیقی زنده پذیرای مسافران هستند. در ادامه با رستوران های هتل چمران شیراز بیشتر آشنا شوید:

 

رستوران ملل هتل چمران

رستوران ملل با دو سالن مجزا و مجلل محل سرو انواع غذاهای بین المللی است. این رستوران که در طبقه سوم این برج مرتفع واقع شده است، محل صرف صبحانه در هتل چمران می باشد. میهمانانی که از شب قبل در هتل اقامت داشته اند می توانند به صورت رایگان در رستوران ملل هتل چمران به صرف صبحانه بپردازند.

 

رستوران پاناروما هتل چمران شیراز

رستوران پاناروما در طبقه 24 این هتل با چشم اندازی شگرف از شهر شیراز، واقع شده است. تجربه غذا خوردن در ارتفاع و فضایی منحصر به فرد آن هم با منویی متنوع از انواع غذاهای ایرانی و بین المللی قطعاً نظر هر کسی را به خود جلب می کند!!

 

رستوران هتل چمرن، تجربه صرف غذا در ارتفاع

 

رستوران ایتالیایی داوینچی هتل چمران

این هتل در طبقه 25 خود، رستورانی برای طرفداران غذاهای ایتالیایی دارد. اگر شما هم علاقه مند به انواع پاستا و پیتزا هستید پیشنهاد می کنیم در زمان اقامت در هتل چمران شیراز، تجربه صرف غذا به همراه موسیقی زنده را در رستوران داوینچی هتل چمران از دست ندهید.

 

رستوران باربد برج هتل چمران

رستوران باربد در طبقه منفی یک هتل چمران با پخش موسیقی زنده پذیرای مهمانان است. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای سنتی ایرانی است.

 

هتل چمران و فست فودی خاص!

یکی از معروف ترین فست فود های شهر شیراز در طبقه اول هتل چمران دارای لژ خانوادگی است. این فست فود با منوی متنوع خود برای خدمات رسانی به مهمانان هتل آماده است.

 

کافی شاپ های هتل چمران شیراز

اگر برای صحبت های کاری یا اداری خود به دنبال فضای مناسبی هستید می توانید به کافی شاپ ایتالیایی در لابی هتل مراجعه کنید. امکان سفارش انواع نوشیدنی ها، بستنی ها و شیرینی ها در این کافی شاپ فراهم است. همچنین، کافی شاپ دیگری در طبقه 23 هتل چمران وجود دارد که با موسیقی زنده پذیرای میهمانان است.

 

کافی شاپ هتل چمران، فضایی آرامش بخش برای صحبت های کاری

 

هتل چمران شیراز از نظر مسافران

یکی از کارهایی که می توان قبل از رزرو هتل چمران انجام داد، بررسی نظرات مسافران پیشینی است که در این هتل اقامت داشته اند. نکاتی که از نگاه مسافران پیشین گفته می شود منبع مناسبی برای انتخاب و رزرو هتل است. در اینجا با توجه به نظر کاربران به نقد و بررسی ای کلی از هتل چمران می پردازیم.

مسافران از تنوع غذایی و کیفیت غذا رستوران های هتل چمران بسیار راضی بوده اند. همچنین، از موقعیت مکانی و دسترسی این هتل احساس خرسندی کرده اند و از برخورد محترمانه پرسنل یاد کرده اند. مسافران هتل چمران، وجود پنجره بزرگ و چشم انداز زیبای شهر شیراز از اتاق ها را به عنوان یکی از مثبت ترین ویژگی های رزرو هتل 5 ستاره چمران یاد کرده اند. یکی از کاربرانی که اقامت در هتل چمران را تجربه کرده بود، تماشای منظره شهر در شب از اتاق خود را یکی از لذت بخش ترین خاطراتش از سفر به شیراز می داند.

از نگاه مسافران پیشین، اتاق ها و امکانات هتل در حد عالی تلقی شده بود اما پیشنهاد کردند که هزینه استفاده از استخر و مجموعه ورزشی به صورت جدا محاسبه نشود. با توجه به سیستم های گرمایش و سرمایش این هتل، مسافران از سفر کردن در تمام فصول سال به شیراز و اقامت در هتل چمران راضی بوده اند.

از نظر کاربران اگر به دنبال آرامش و راحتی در محل اقامت خود هستید؛ هتل چمران بهترین گزینه برای تجربه چنین اقامتی در شهر شیراز است. همچنین، کیفیت و تنوع صبحانه این هتل با وجود غذاهای محلی، مثل حلوای شیراز و آش محلی بسیار مورد علاقه مسافران بوده است

 

اقامتی لاکچری در هتل 5 ستاره چمران

 

رزرو هتل چمران برای چه افرادی مناسب است؟

اگر به دنبال اقامتگاه لوکس و مناسبی برای سالگرد ازدواجتان هستید؛ سوئیت های دو نفره هتل چمران شیراز بهترین گزینه برای شماست. چشم انداز جذاب و منحصر به فردی که سوئیت های هتل چمران دارد می تواند تجربه ای لذت بخش و آرامش بخش را برای شما به ارمغان بیاورد.

همچنین، همان طور که می دانید خانواده ها بیشتر به دنبال فضایی آرام و در عین حال با امکانات کامل هستند. رزرو سوئیت های دونفره هتل چمران که امکان اضافه کردن تخت های اضافی به آنها وجود دارد می تواند انتخاب مناسبی برای خانواده ها باشد. همچنین اگر بچه کوچکی دارید به شما پیشنهاد می کنیم از اتاق های دو نفره هتل چمران استفاده  کنید و از رسپشن هتل درخواست یک تخت اضافی داشته باشید.

با وجود امکانات ویژه معلولین در مرتفع ترین هتل شیراز دیگر نگرانی ای برای افراد سالمند و معلول وجود ندارد. در صورتی که به صورت مجردی به شهر شیراز سفر کرده اید، بهترین انتخاب اتاق برای شما، رزرو اتاق های تک نفره و دو نفره هتل چمران است. لازم به ذکر است که در صورت درخواست میهمانان برای تخت های اضافه، این هتل تا سقف 3 تخت را برای شما مهیا می کند.

در ضمن، اگر می خواهید مراسم عروسی خود را در شهر شیراز برگزار کنید به شما پیشنهاد می کنیم، هتل چمران را در لیست پیشنهادی خود، قرار دهید. این هتل با تالار و سالن های پذیرایی مجهزی که دارد پذیرای جشن های شما به بهترین نحو ممکن است.

 

اتاق های لوکس هتل چمران، تجربه اقامتی متفاوت برای مسافران

 

راهنمای رزرو اتاق در هتل چمران شیراز

اتاق های هتل چمران را به دو صورت حضوری و غیر حضوری می توانید رزرو کنید؛ اما، آب و هوای خوب و توریستی بودن شیراز، سبب شده تا مسافران بسیاری در تمام فصول سال به این شهر سفر کنند. از این رو بهتر است قبل از آغاز سفر، هتل دلخواهتان را به صورت آنلاین رزرو کنید تا نگرانی ای از بابت محل اقامت خود نداشته باشید. در خصوص رزرو آنلاین هتل چمران می توانید از این طریق اقدام کنید:

با مراجعه به صفحه اختصاصی رزرو هتل چمران در سایت هتل یار می توانید لیست کامل انواع اتاق ها و سوئیت های این هتل را در کنار قیمت و درصد تخفیف هر یک را مشاهده کنید. همچنین، در زمان رزرو هتل چمران با وارد کردن اطلاعات و مشخصات پرواز خود می توانید از خدمات رایگان ترانسفر فرودگاهی این هتل 5 ستاره استفاده کنید.

آدرس هتل چمران: بلوار چمران شیراز، نرسیده به بیمارستان اردیبهشت و خیابان کوهسار مهدی

 

رزرو هتل چمران شیراز، رزرو آنلاین از طریق هتل یار

 

فاصله هتل چمران شیراز تا مراکز مهم شهر

هتل چمران شیراز در منطقه خوش آب و هوای قصرالدشت واقع شده است. در این ساختمان مرتفع تمام امکانات رفاهی و مراکز خریدی که نیاز دارید، وجود دارند. با این حال خوب است که قبل از رزرو هتل چمران از فاصله این هتل تا مراکز گردشگری شهر شیراز اطلاع داشته باشید. در ادامه فاصله برخی از سایت های گردشگری شهر شیراز تا هتل چمران را برای شما نام برده ایم:

فاصله هتل چمران شیراز تا باغ ارم: 6 دقیقه با ماشین

فاصله هتل چمران شیراز تا مجتمع تجاری ستاره فارس: 11 دقیقه با ماشین

فاصله هتل چمران شیراز تا دروازه قرآن: 12 دقیقه با ماشین

فاصله هتل چمران شیراز تا نقش رجب: 54 دقیقه با ماشین

فاصله هتل چمران شیراز تا تخت جمشید: 47 دقیقه با ماشین

فاصله هتل چمران شیراز تا ارگ کریم خانی: 13 دقیقه با ماشین

فاصله هتل چمران شیراز تا آرامگاه سعدی: 13 دقیقه با ماشین

فاصله هتل چمران شیراز تا شاه چراغ: 13 دقیقه با ماشین

 

هتل چمران شیراز، اقامتی لوکس در ارتفاع

 

فاصله هتل چمران تا ترمینال ها

فاصله ترمینال های اتوبوس رانی شیراز تا هتل چمران چیزی در حدود 10.5 کیلومتر است. همچنین، اگر با قطار به شهر زیبای شیراز سفر می کنید بهتر است بدانید فاصله ایستگاه راه آهن شیراز تا هتل چمران 17.2 کیلومتر است و می توانید در مدت زمان 20 دقیقه خودتان را به این هتل برسید.

 

تورهای شیراز گردی هتل چمران برای مسافران خود!

یکی از دغدغه های اصلی مسافران چیدن برنامه ای برای بازدید از اکثر جاذبه های گردشگری مهم شهر در مدت زمان اقامتشان است. عدم شناخت کافی مسافران از جاذبه های شهر و فاصله زمانی آنها موجب هدر رفت وقتشان می شود. اما راه حل این موضوع چیست؟ با رزرو هتل چمران می توانید از تورهای گردشگری این هتل بهره مند شوید.

هتل چمران شیراز برنامه تورهای گردشگری ویژه ای را برای مسافران خود تهیه دیده که در صورت تمایل می توانید با مراجعه به لابی هتل، اطلاعات مربوط به آن ها را دریافت کنید. در حقیقت هتل چمران شیراز با تورهای نیم روز و یک روزه خود، امکان تماشای کامل جاذبه های گردشگری شیراز را، به همراه راهنما و امکانات پذیرایی ویژه را برای میهمانان خود فراهم می کند.

تور شیراز گردی هتل چمران، مسافران را به تماشای جاذبه های گردشگری مانند : تخت جمشید، آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، نقش رستم، خانه زینت الملک، دروازه قرآن، ارگ کریم خانی و .... می برد.

 

تور شیراز گردی هتل چمران، جاذبه های گردشگری شهر شعر و ادب

 

پرسش ها متداول کاربران در مورد هتل چمران شیراز

 

ساعت تحویل و تخلیه اتاق های هتل چمران چه ساعتی است؟

تحویل اتاق ساعت 14 / تخلیه اتاق ساعت 12

 

در چه صورتی اقامت در هتل چمران به صورت رایگان محاسبه می شود؟

اقامت کودکان زیر 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اتاق به صورت رایگان محاسبه می شود.

 

در چه صورتی اقامت در هتل چمران به صورت نیم بها محاسبه می شود؟

اقامت کودکان بین 3 تا 8 سال در صورتی که از سرویس اتاق استفاده نکنند به صورت نیم بها محاسبه می شود.

 

آیا امکان رزرو اتاق در هتل چمران با صیغه نامه وجود دارد؟

در صورتی که صیغه نامه دارای مهر محضری باشد رزرو اتاق بلا مانع است.

 

پذیرش خانم های مجرد در هتل چمران چگونه است؟

امکان پذیرش خانم های مجرد با مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.

 

امکانات رایگان هتل چمران شیراز چیست؟

هتل چمران برای رفاه حال میهمانان اینترنت، مینی بار و پارکینگ را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

 

سانس مجموعه آبی و استخر هتل چمران چه ساعاتی است؟

شیفت بانوان در روز های زوج از ساعت 8:30 تا 13:00 و روزهای فرد و جمعه از ساعت 10:00 تا 16:30 می باشد./ شیفت آقایان نیز در روزهای زوج از ساعت 15:30 تا 23:00 و در روزهای فرد از ساعت 18:00 تا 23:00 می باشد.

 

قیمت رزرو اتاق در هتل چمران چقدر است؟

برای مشاهده قیمت هتل چمران و تخفیفات استثنایی آن به صفحه رسمی این هتل در هتل یار مراجعه کنید. در این صفحه، علاوه بر ارائه لیست کامل اتاق های هتل چمران شیراز به همراه قیمت رزرو، میزان تخفیف نیز نمایش داده می شود. هتل یار در زمان رزرو این هتل، ارائه ارزان ترین قیمت به همراه بالاترین درصد تخفیف ممکن را، گارانتی می کند.

 

چگونه می توانیم هتل چمران شیراز را رزرو کنیم؟

شما می توانید از طریق صفحه اختصاصی هتل چمران شیراز در سایت هتل یار (سامانه رسمی رزرو اینترنتی هتل در ایران) علاوه بر مشاهده آدرس هتل، موقعیت هتل روی نقشه، گالری تصاویر و نظرات کاربران در خصوص هتل چمران شیراز، نقد و بررسی تخصصی این هتل را مطالعه کنید و با اطمینان کامل، رزرو خود را انجام دهید.

 

رزرو هتل چمران، اقامتی لوکس در شهر زیبای شیراز

 

سخن آخر...

امکانات متنوعی که در ساختمان 25 طبقه هتل چمران شیراز، اقامتی فول سرویس و راحت را برای شما فراهم می کنند. وجود مراکز خرید، سالن های ورزشی و بازی، انواع رستوران و کافی شاپ همگی در محل اقامتتان موجب صرفه جویی در وقت و رفاه و آسایش هرچه بیشتر شما می شود. همچنین، قرار گیری این هتل در محیط دنج و خوش آب و هوای شیراز می تواند تجربه اقامتی متفاوت به دور از ترافیک و آلودگی های شهر های بزرگ را برای شما به ارمغان بیاورد.

این در حالی است که قیمت رزرو هتل چمران با توجه به امکانات منحصر به فردی که دارد، کاملاً مقرون به صرفه است. اگر علاقه مند به بررسی دقیق هتل چران به همراه قیمت آن هستید، کافی است به صفحه هتل های شیراز رفته و در میان لیست کامل هتل های این شهر، هتل چمران را انتخاب کنید. آرزوی ما، ساختن اقامت دلپذیر شما در قلب شهر شعر و ادب (شیراز) است...

رزرو هتل های کیش

لیست قیمت
رزرو آنلاین

جدیدترین مطالب سایت

آخرین مقالات ایرانگردی