جهانگردی

  1. صفحه نخست
  2. جهانگردی
  3. آشنایی با باغ های دیدنی، فوق العاده ترین باغ های اروپا
text off آشنایی با باغ های دیدنی، فوق العاده ترین باغ های اروپا

آشنایی با باغ های دیدنی، فوق العاده ترین باغ های اروپا

بازدید: 0
تاریخ: 18 تیر 1398

باغ ها به خصوص باغ های گیاه شناسی و بازدید از آن ها، شاید در نگاه اول آرزوی هر گردشگری نباشد. اما، مطمئن باشید بازدید از زیباترین باغ ها در اروپا، تصویری واقعی از زیباترین تصورات و رویاهای شما خواهد بود.

باغ ها و یا باغ های گیاه شناسی، معمولا فراتر از یک نمایشگاه گیاه می باشند. این باغ ها، مکان هایی آرامش بخش و شگفت انگیز برای بازدید در هر سفر می باشند. کشورمان ایران نیز دارای باغ های کم نظیر و باشکوی مانند باغ موزه مقدم، عمارت شاپوری شهر شیراز و ... می باشد که تماشای آن ها نیز خالی از لطف نمی باشد.

اما، امروز همراه بخش گردشگری هتل یار باشید، تا در مطلبی جذاب، با 3 باغ فوق العاده و دیدنی در اروپا آشنا شوید...

 

Kew Gardens (London)

باغ گیاه شناسی کیو لندن

 

نه تنها برای دوست داران گل و گیاه، بلکه باغ کیو در ریچموند لندن با وسعت 80 هکتاری خود، یکی از مهم ترین و دیدنی ترین مکان های گردشگری لندن است. علاوه بر این که باغ کیو، از مهم ترین باغ های گیاه شناسی جهان است. گونه های گیاهی این باغ شامل گونه های مختلفی از سراسر جهان می باشند.

باتوجه به این که بسیاری از گونه های گیاهی در حال انقراض می باشند، دانه های تعداد فراوانی از آن ها در این باغ گیاه شناسی نگهداری می شوند. باغ گیاه شناسی لندن، علاوه بر تمام زیبایی ها چشم نواز خود، به واسطه بانک عظیم دانه های خود، دارای شهرتی جهانی است.

 

 

 

Madeira Botanical Garden (Funchal, Portugal)

 

یک قطار کابلی، از دل شهر قدیمی Funchal مادرید کشور پرتغال، شما را به باغی شگفت انگیز در ارتفاعی 300 متر بالاتر از دریا می برد.

از ویژگی های دیدنی در این باغ پرتغالی، وجود گیاهان در رنگ ها متضاد و همچنین طراحی جالب الگوهای هندسی آن ها می باشد. در ضمن، به تمام زیبایی گیاهان این باغ، پس زمینه رویایی اقیانوس اطلس را هم اضافه کنید.

در این باغ بی نظیر، بسیاری از گیاهان عجیب و غریب، مانند درخت اژدها و یا گیاهان سواحل گرمسیری را مشاهده خواهید کرد که با عظمتی شگفت آور رشد کرده اند. همچنین گونه های مختلفی از گیاهان ماقبل تاریخ، مانند درختان نخل با برگ های سرخسی را مشاهده خواهید کرد. در کنار همه گیاهان عجیب و دیدنی این باغ، گیاهانی بومی را نیز مشاهده خواهید کرد. گیاهان مانند laurel مادریدی، که در اصل کل جزیره با جنگل laurel پوشیده شده است.

 

قالب های هندسی جذاب گیاهان در باغ گیاه شناسی

 

(Jardins de Coursiana (La Romieu, France

 

La Romieu در جنوب غربی فرانسه قرار دارد. در این شهر، باغ گیاه شناسی نادر و سحرانگیز Jardis de قرار دارد. این باغ به معنای واقعی سرشار از زیبایی و شگفتی های بی مانند است. صاحب پارک Veronique Delannoy می گوید به دلیل عدم استقبال مردم از باغ های گیاه شناسی ما روی عنوان باغ گیاه شناسی تاکید نمی کنم؛ چراکه بسیاری از گردشگران بعد از بازدید از این باغ، تازه متوجه می شوند این باغ یک گنج کم یاب و ارزشمند جهانی است.

از ویژگی ها مهم این باغ، وجود 700 درخت و درختچه نادر از 5 قاره مختلف جهان در این باغ است. شاید باورتان نشود، اما، تنها 60 گونه مختلف از درخت لیمو در این باغ وجود دارد که تماشای آن ها یک بازید فوق العاده خواهد بود.

 

وجود انواع درخت و درختچه ها در باغ گیاه شناسی فرانسه

 

رزرو هتل های کیش

لیست قیمت
رزرو آنلاین