معرفی کافه و رستوران

  1. صفحه نخست
  2. معرفی کافه و رستوران
  3. کافه ویکولو، تداعی کوچه پس کوچه های ایتالیا در ایران
text off کافه ویکولو، تداعی کوچه پس کوچه های ایتالیا در ایران

کافه ویکولو، تداعی کوچه پس کوچه های ایتالیا در ایران

بازدید: 0
تاریخ: 9 مهر 1397

کافه ویکولو کافه ای رویایی در محیطی دنج و جذاب است. وارد این کافه که می شوید ناگهان خود را در کوچه های قدیمی ایتالیا می بینید. کوچه هایی قدیمی که در پس هر پیچ آنها گویی دنیایی شگفت انگیز نهفته است و در هر گوشه آن کافه یا رستورانی با میز و صندلی و چترهای رنگی همراه با مردمانی خوشحال و شادمان می بینید. این کوچه ها به قدری جذاب هستند که آوازه شان به جای جای دنیا رسیده است. به این کوچه های چشم نواز و دوست داشتنی اصطلاحا "ویکولو" می گویند. این کافه از این کوچه پس کوچه های دلربا الهام گرفته و با معماری تماشایی و خاص خود در دل محله الهیه و خیابان معروف فرشته در فضای روف تاپ مدرن مرکز خرید مدرن الهیه پایتخت قرار گرفته و از طبقه رویال این مرکز خرید می توانید به آنجا بروید.

 

فضای روباز با دکور و طراحی چشمگیر از جمله وجود آب نمای زیبا، میز و صندلی حصیری و چترهای زرشکی رنگ زیبایی کافه را صد چندان می کند. کافه ویکولو یکی از بهترین گزینه ها برای برگزاری جلسات کاری، گپ و گفت دوستانه و قرارها در کنار دوستان و عزیزان می باشد. کادر کافه نیز بسیار باحوصله و پرانرژی می باشند و برخوردی محترمانه و صمیمانه با مشتریان دارند که این امر باعث پیشرفت این کافه شده است.

 

وجود باریستایی مجرب و ماهر یکی از امتیازات این کافه به شمار می رود. یکی از مشکلاتی که در هر کافه ای ممکن است برای شما پیش بیاید این است که زمانی که درخواستی از پرسنل کافه ای دارید ممکن است کسی بر سر میزتان نیاید و یا به خاطر شلوغی سالن متوجه شما نشوند. کافه ویکولو با روشی مدرن و خلاقانه و با کمک تکنولوژی این مشکل را حل کرده است. در این کافه با فشار دکمه دستگاه هایی که بر روی تمامی میزها قرار گرفته ساعتی که در دست کارکنان کافه قرار دارد به لرزه در می آید و آنها اینگونه متوجه شما می شوند.

 

این کافه با ارائه بهترین غذاها و نوشیدنی های بین المللی پذیرای مشتریان خود می باشد. سطح قیمت کافه بالا می باشد و طرفداران خاص خود را دارد. کافه ویکولو بیشتر اوقات مملو از تهرانی های کافه دوست است و برای اینکه جا گیرتان بیاید یا باید از قبل رزرو کنید و یا اینکه چند دقیقه ای به انتظار بشینید. برای یکبار هم که شده سری به این کافه دیدنی بزنید و تجربه ای بی نظیر را در آنجا داشته باشید.

آدرس: الهیه، خیابان آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه، رویال فلور

رزرو هتل های کیش

لیست قیمت
رزرو آنلاین