ایرانگردی

  1. صفحه نخست
  2. ایرانگردی
  3. مراکز خرید کیش ، راهنمای جامع به همراه آدرس
text off مراکز خرید کیش ، راهنمای جامع به همراه آدرس

مراکز خرید کیش ، راهنمای جامع به همراه آدرس

بازدید: 0
تاریخ: 16 شهریور 1398

مراکز خرید کیش

مراکز خرید کیش را می شناسید؟ مراکز خرید کیش یکی از بهترین مکان ها برای گشت و گذار هستند. تعداد زیاد مراکز خرید کیش به همراه تنوع کالا این امکان را به شما می دهد که هرآنچه می خواهید در مراکز خرید کیش پیدا کنید. اگر می خواهید به جزیره زیبای کیش بروید و در مراکز خرید کیش که از جاذبه های گردشگری این جزیره زیباست به گردشگری بپردازید، پیشنهاد می کنیم مطلب پیش رو را مطالعه نمایید. در این بخش از مجله گردشگری هتل یار قصد داریم همه چیز را در مورد مراکز خرید کیش مطرح کنیم. با ما همراه باشید.

مطلب مشابه: سوغات کیش

اگر هم به دنبال مکانی برای اقامت در کیش هستید، می توانید لیست کامل هتل های کیش را مشاهده نمایید و هتل مورد نظرتان را رزرو کنید.

 

مرکز خرید سارینا، از مراکز خرید کیش با دو شعبه

 مرکز خرید سارینای کیش از جمله مراکز خرید کیش است که 2 شعبه دارد. شعبه اول مرکز خرید سارینا دارای 10 طبقه است. اگر به هنر علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم به طبقه هفتم مرکز خرید سارینا سری بزنید و از نمایشگاه آن دیدن کنید.

یکی از ویژگی های متمایز این مرکز خرید مجهز بودن آن به بزرگ ترین فودکرت خاورمیانه است. انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی و برقی را می توانید در مرکز خرید سارینا کیش پیدا کنید. برای علاقه مندان به سینما 4 بعدی نیز مرکز خرید سارینا کیش انتخابی مناسب است. بازار سارینا کیش 218 غرفه دارد و در نزدیک مرکز شهر واقع است. برای گشت و گذار در بازار سارینا کیش از ساعت 10 صبح تا 11 شب می توانید به این پاساژ لوکس مراجعه کنید.

 

تصویری از نمای خارجی مرکز خرید سارینا 2 کیش، در فهرست مراکز خرید کیش

 

شعبه دوم مرکز خرید سارینا کیش در مجاورت بازار مروارید و در میدان امیر کبیر واقع است. این پاساژ 8 طبقه و دارای پارکینگ از جمله مراکز خرید کیش است که ساکنان جزیره کیش برای خرید لوازم خانگی و جهیزیه از آن خرید می کنند. رستوران مرکز خرید سارینا کیش با چشم اندازی رو به دریا لحظه هایی به یاد ماندنی برایتان فراهم می کند.

 

برخی از امکانات مرکز خرید سارینا کیش:

-‌ شهر بازی کودکان

-‌ کافی شاپ

-‌ سالن بیلیارد

-‌ سالن بولینگ

-‌ فضای فودکرت

-‌ سینما چند بعدی

-‌ ماساژ

آدرس مرکز خرید سارینا 2: کیش، میدان امیرکبیر

 

بازار زیتون 

بازار زیتون یکی از مراکز خرید کیش با معماری زاویه دار و جالب است. انواع کالا در بازار زیتون پیدا می شود. بازار زیتون دو طبقه است و 5200 متر مربع مساحت دارد. این بازار در سال 1376 احداث شد ه است. بازار زیتون با نمایی متفاوت و زیبا نظرتان را جلب می کند. بازار زیتون در مجاورت بازار مرکز تجاری کیش و بازار پانیذ است.

آدرس بازار زیتون:‌ کیش، بلوار ساحل

 

مرکز خرید زیتون، در لیست مراکز خرید کیش

 

مرکز تجاری، از جمله محبوب ترین و معروف ترین مراکز خرید کیش

یکی از شیک ترین مراکز خرید کیش مرکز خرید تجاری کیش است. این مرکز تجاری محبوب و معروف کیش حدود 40000 متر مربع مساحت دارد و شامل 4 طبقه است. انواع لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی، وسایل صوتی و تصویری، البسه، عینک، کفش و کیف را می توانید در مرکز خرید تجاری کیش خریداری نمایید.

آدرس مرکز تجاری: کیش، خیابان فردوسی

 

عکسی از نمای داخلی مرکز خرید تجاری کیش، در فهرست مراکز خرید کیش

 

بازار دیپلمات، در فهرست مراکز خرید کیش با چشم اندازی رو به دریا

بازار دیپلمات کیش بازاری لوکس و مدرن است. تقریباً 4000 متر مربع مساحت دارد و در 5 طبقه به بهره برداری رسیده است. بازار دیپلمات با فضای سبز زیبا و چشم نواز و چشم اندازی رو به دریا سفرتان را دلپذیرتر می کند.

آدرس بازار دیپلمات: کیش، خیابان رودکی

 

مرکز خرید دیپلمات، از مراکز خرید کیش با کالاهای لوکس

 

پردیس 1، یکی از قدیمی ترین مراکز خرید کیش

از جمله قدیمی ترین مراکز خرید کیش مرکز خرید پردیس 1 است  که با تونلی به بازار پردیس 2 متصل شده است؛ بنابراین، می توانید پس از گشت و گذار در بازار پردیس 1 از طریق این تونل به بازار مدرن پردیس 2 بروید و اجناس مورد نظرتان را خریداری نمایید. البته مرکز خرید پردیس 1 مانند بازار پردیس 2 از گران قیمت ترین مراکز خرید کیش به شمار می رود. در این مرکز خرید اجناس مختلف و متنوعی مشاهده می کنید که شامل پوشاک، لوازم صوتی و تصویری، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی می شود. 

 

مرکز خرید پردیس 1، یکی از مراکز خرید کیش

 

 خیالتان آسوده باشد در مرکز خرید پردیس 1 کیش برای گردشگران و مسافران رستوران و کافی شاپ احداث شده است که می توانید برای استراحت و سپری کردن لحظه هایی شیرین و خوشمزه از آنها استفاده کنید. این بازار دو طبقه زیر نظر معماران فرانسوی احداث شده است. پس از خرید می توانید در پارک هنگام نیز استراحت کنید. این پارک در مجاورت بازار پردیس 1 قرار دارد.

آدرس مرکز خرید پردیس 1: کیش، بلوار فردوسی، روبه روی پارک هنگام

 

پردیس 2، یکی دیگر از مراکز خرید کیش با اجناس لوکس

یکی از مراکز خرید کیش که بسیار معروف و پرطرفدار است، مرکز خرید پردیس 2 کیش است. این مرکز خرید لوکس 2000 متر مربع مساحت و 200 غرفه دارد. مراکز خرید کیش همواره یکی از جاذبه های گردشگری جزیره کیش محسوب می شوند، در این میان، بازار پردیس 2 یکی از مراکز خرید کیش با اجناس متنوع و مارک به‌طور حتم نظرتان را جلب می کند. این مرکز خرید پر طرفدار از مراکز خرید کیش 4 طبقه دارد و بیشتر نمایندگی های دارای اعتبار کفش و پوشاک، عطر و لوازم آرایش و وسایل خانگی را در آن می توانید پیدا کنید.

 

مرکز خرید پردیس 2، یکی از مراکز خرید کیش 

 

یکی از جاذبه های مرکز خرید پردیس 2 کیش معماری داخلی آن است که با انواع گیاهان طبیعی فضایی دلنشین برایتان فراهم می کند. مرکز خرید پردیس 2 کیش از جمله مراکز خرید کیش محسوب می شود که اجناس خوب و با کیفیت را می توانید در آن خریداری کنید. اگر می خواهید لوازم خانگی خریداری کنید، خوب است بدانید قیمت لوازم خانگی در این مرکز خرید مناسب تر است.

آدرس بازار پردیس2: کیش، میدان پردیس

دامون، در شمار مراکز خرید کیش برای علاقه مندان به خرید از برندها

مرکز خرید دامون کیش، از جمله مراکز خرید کیش، دو طبقه تجاری دارد. این مرکز خرید به‌طور تقریبی 4300 متر مربع است، جدا از طبقات تجاری در بازار دامون کیش یک طبقه مختص به رستوران و فود کورت است. بازار دامون از جمله گران قیمت ترین مراکز خرید کیش به شمار می رود. پیست اسکیت روی یخ از جاذبه های گردشگری بازار دامون کیش از جمله مراکز خرید کیش است.

آدرس مرکز خرید دامون:‌ کیش، خیابان وصال

 

مرکز خرید دامون، از جمله مراکز خرید کیش

 

بازار مروارید

بازار مروارید در سال 1373 بنا شده است. تالار مرکزی بازار مروارید با تزئینات داخلی، آب نما و گچ بری های زیبا مکانی دیدنی است. این بازار معروف از جمله مراکز خرید کیش است که به‌طور تقریبی 29000 متر مربع مساحت دارد. اگر به دنبال کالایی با قیمت مناسب هستید، در میان مراکز خرید کیش، توصیه می کنیم به بازار مروارید سری بزنید. معماری بازار مروارید با الهام از دوره هخامنشی فضایی چشم نواز پیش رویتان قرار می دهد. بازار مروارید یکی از مراکز خرید کیش به شمار می رود که با معماری متفاوت خود یادآور ایران باستان است. همه چیز در این بازار پیدا می شود از لوازم خانگی گرفته تا مواد خوراکی. هتل لوتوس کیش رو به روی بازار مروارید قرار دارد. خوب است بدانید بازار مروارید در مجاورت تالار بورس اوراق بهادار و دانشگاه کیش قرار دارد. هتل های صدف، آریان هتل و سورینت مریم در نزدیک

آدرس بازار مروارید: کیش، شهرک صدف

 

بازار مروارید کیش، در لیست مراکز خرید کیش

 

 

بازار مرجان

این بازار دیدنی یکی از مراکز خرید کیش است که یک آکواریوم با 800 گونه متفاوت از آبزیان دارد، معماری داخلی این بازار جذاب و دیدنی است، پیشنهاد می کنیم در بازه سفر خود به بازار مرجان، یکی از مراکز خرید کیش، با جاذبه های دیدنی و شگفت انگیز هم سری بزنید و هر آنچه می خواهید خریداری نمایید. 

 

 

بازار مرجان، یکی از مراکز خرید کیش

 

بازار مریم کیش

بازار مریم در فضایی باز قرار دارد و جزو قدیمی ترین مراکز خرید کیش است. با خرید از بازار مریم می توانید در قرعه کشی ها شرکت کنید و با حضور در جنگ های شبانه و مفرح سفرتان را خاطره انگیز کنید. ویژگی متمایز بازار مریم قرار گرفتن آن در فضای باز است. 

آدرس بازار مریم: کیش، خیابان سنایی

 

مرکز خرید مریم، یکی از مراکز خرید کیش در فضایی باز و زیبا

 

پانیذ

در کنار بازارهای پردیس 1 و 2، بازار پانیذ، یکی دیگر از مراکز خرید کیش، قرار دارد؛ بنابراین، اگر به این مراکز خرید کیش سری بزنید، به مرکز خرید پانیذ کیش نیز دسترسی دارید. در بازار پانیذ تمام لوازم مورد نیازتان مانند پوشاک، کفش و لوازم صوتی را می توانید خریداری نمایید.  بازار پانیذ کیش در ساعت های 10 تا 13 و 16 تا 22 باز است.

آدرس مرکز خرید پانیذ: خیابان فردوسی، روبه روی هایپر مارکت کیش

 

مرکز خرید پانیذ کیش، در فهرست مراکز خرید کیش

 

مراکز خرید کیش همواره مورد توجه گردشگران و مسافران این جزیره زیبا و دیدنی بوده است. اگر شما هم تمایل دارید به جزیره زیبای کیش بروید و خرید کنید، توصیه می کنیم ابتدا در شهر خودتان قیمت ها را بررسی نمایید؛ چراکه جزیره کیش مانند سابق اجناسی ارزان قیمت ندارد، چه بسا کالاها گران تر از شهر خودتان باشد. البته بازارهایی مانند صفین عرب ها، مجتمع تجاری پارس خلیج فارس، ونوس، مروارید و بازار لوازم چینی قیمت هایی مناسب تر از دیگر مراکز خرید کیش دارند. لوازم صوتی و تصویری نیز برخلاف تصور عموم مردم مانند گذشته در جزیره کیش ارزان تر نیست، توصیه می کنیم لوازمی مانند موبایل، دوربین عکاسی، لپ تاپ و لوازم صوتی را از نمایندگی های شهر خودتان خریداری نمایید. در این بخش از مجله گردشگری هتل یار تلاش کردیم اطلاعاتی جامع از مراکز خرید کیش در اختیارتان قرار دهیم. اگر همین حالا تصمیم گرفتید به جزیره کیش سفر کنید،‌ برایتان سفری آرام و دلپذیر آرزو می کنیم.

رزرو هتل های کیش

لیست قیمت
رزرو آنلاین