معرفی کافه و رستوران

  1. صفحه نخست
  2. معرفی کافه و رستوران
  3. بهترین رستوران های کیش | 17 تا از کافه های لاکچری و خوب صبحانه کیش
text off بهترین رستوران های کیش | 17 تا از کافه های لاکچری و خوب صبحانه کیش

بهترین رستوران های کیش | 17 تا از کافه های لاکچری و خوب صبحانه کیش

بازدید: 0
تاریخ: 28 آبان 1398

اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید بهتر است با بهترین رستوران های کیش آشنا شوید. کیش همواره از مقصدهای گردشگری و ایرانگردی محبوب برای مسافران خارجی و ایرانی بوده است. این جزیره زیبا جاذبه های تاریخی و تفریحی بسیاری دارد که نظر گردشگران را برای سفر به خود جلب می کند. اولین و مهم ترین نکته در سفر به جزیره، انتخاب محل اقامت از بین بهترین هتل های کیش است.

در کنار اماکن تاریخی و جاذبه های تفریحی، صرف وعده غذایی خوشمزه در رستوران های لاکچری کیش می تواند لحظه هایی متفاوت و به یادماندنی به ویژه برای علاقه مندان به غذاهای متنوع و خوشمزه فراهم کند. اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید، غذاهای سنتی و ایرانی را می پسندید یا طرفدار غذاهای فرنگی هستید، بهتر است با یک تیر دو نشان بزنید. رزرو هتل های کیش با رستوران های لاکچری و تنوع غذایی بالا هم اقامت آرام و به یادماندنی در جزیره کیش را برای شما فراهم می کند و هم می توانید غذاهای لذیذ و گوناگون را در کنار عزیزانتان میل کنید.

بهترین رستوران های کیش در هتل های 5 ستاره

بهترین رستوران های کیش در هتل های 5 ستاره

یکی از دلایل محبوبیت هتل های لوکس و درجه یک در سفر به کیش، رستوران های زیبا و مدرن با تنوع غذایی بالاست که جوابگوی هر سلیقه و ذائقه ای می باشد. بعضی از مسافران جزیره بدون رزرو هتل نیز از خدمات و غذاهای متنوع کافه رستوران های لاکچری این هتل ها استفاده می کنند. البته در زمان های خاص و شلوغ مانند عید نوروز به دلیل حجم بالای مسافرانی که رزرو هتل انجام داده اند، بعضی از رستوران ها به مسافران خارج از هتل در رستوران های خود سرویس دهی نمی کنند.

رستوران آپادانا هتل داریوش کیش، تخت جمشید جزیره

رستوران آپادانا هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش در کنار خدمات و امکانات رفاهی بی نظیر خود، رستوران های لاکچری و شیکی دارد که لذت صرف غذا را در این جزیره زیبا دو چندان می کند. رستوران آپادانا یکی از بهترین رستوران های کیش است که معماری جذاب آن تداعی کننده تخت جمشید و تاریخ کهن ایران زمین می باشد. یکی از دلایل آن هم منوی خوشمزه و جذاب آن شامل انواع کباب، پاچین، ته چین، چلو گوشت و غذاهای بین المللی متنوع است.

ستون های مرمری این رستوران مجلل، نگاه هر بیننده را به خود جلب کرده و گردشگران خارجی را به کسب اطلاعات بیشتر درباره تمدن ایران ترغیب می کند. بعضی از مسافران، آپادانا را به عنوان بهترین رستوران کیش می شناسند.

آدرس رستوران آپادانا: جزیره كيش، میدان داریوش شماره تماس: 07644444900

کافه رستوران گل کاغذی، تجربه بهترین صبحانه در کیش

کافه رستوران گل کاغذی، تجربه بهترین صبحانه در کیش

اگر دوست دارید غذای خود را در فضای باز و زیر آسمان زیبای جزیره کیش میل کنید، رستوران گل کاغذی هتل مارینا پارک بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. سرو غذاهای متنوع و خوشمزه در باغ سرسبز و زیبای این هتل 5 ستاره خاطره ای به یادماندنی از سفر به کیش برای شما به جا خواهد گذاشت. با رزرو هتل مارینا پارک علاوه بر اقامت در اتاق های شیک و مجلل در ساحل زیبای جزیره، از خدمات و سرویس دهی رستوران های لاکچری کیش در هتل استفاده کنید.

تصور کنید در سحرگاه زیبای خلیج فارس، صبحانه خود را بین گل های کاغذی صورتی و زیبا میل می کنید. این گل های زیبا در اطراف آلاچیق های رستوران تاثیر مثبتی در حال و هوای مسافران و گردشگران هنگام صرف صبحانه در کیش دارد. تنوع و کیفیت غذایی رستوران گل کاغذی بسیار بالا بوده و پرسنل حرفه ای آن بهترین میزبانی را برای مسافران خود ارائه می دهند. همین دلایل کافی است تا گل کاغذی در لیست بهترین رستوران های کیش قرار گیرد.

آدرس رستوران گل کاغذی کیش: جزیره کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو، هتل مارینا پارک شماره تماس: 07644465051

رستوران هتل ویدا کیش، زیبا و مدرن

رستوران هتل ویدا کیش، زیبا و مدرن

 یکی از رستوران های لاکچری کیش برای صرف سه وعده صبحانه، نهار و شام در هتل ویدا کیش قرار دارد. پرسنل مجرب و مهمان نواز این هتل 5 ستاره و شیک، بهترین پذیرایی را برای مسافران خود ارائه می دهند. با رزرو هتل ویدا کیش می توانید از سرو غذاهای متنوع ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود در یکی از بهترین رستوران های کیش بهره مند شوید.

ظرفیت بالای رستوران هتل ویدا کیش تا 100 الی 150 نفر با آشپزخانه صنعتی مجهزی که دارد، امکان استفاده از خدمات رستوران را برای برگزاری مراسم و مهمانی های مختلف فراهم می کند. منوی غذایی آن نیز بسیار متنوع بوده و انواع پیش غذا، دسر، خوراک های ایرانی و فرنگی نیز برای میهمانان سرو می شود.

آدرس رستوران هتل ویدا کیش: جزیره کیش، بلوارسنایی، خیابان موج شماره تماس: 07644420073

معرفی کافه رستوران های لاکچری کیش

معرفی کافه رستوران های لاکچری کیش

یکی از جذابیت های سفر به کیش که به خصوص آن را به پرطرفدارترین مقصدهای تابستانی برای مردم تبدیل کرده است، کافه رستوران های لاکچری و شیک جزیره است. با تعطیلی مدارس و کمتر شدن دغدغه خانواده ها همه به دنبال مقصد برای سفر تابستانی خود می گردند و چه جایی بهتر از جزیره زیبای کیش با امکانات تفریحی و هتل های بی نظیرش؟! بهترین رستوران های کیش که بهتر است سرو وعده های مختلف غذایی را در آن تجربه کنید به شما معرفی می گردد.

کافه رستوران ایرِن، از بهترین کافه های کیش

معرفی کافه رستوران های لاکچری کیش

کافه رستوران ایرِن کیش در بام مجتمع بیست جزیره قرار دارد. از ویژگی های خاص این کافه رستوران لاکچری کیش می توان به دکوراسیون و طراحی داخلی متمایزش اشاره کرد. قرار گیری کافه رستوران ایرن در بام مجتمع بیست، باعث شده است که ویوی هیجان انگیز و منحصر به فردی از خلیج فارس و جزیره زیبای کیش داشته باشد. مطمئنا چشیدن طعم غذاهای فوق العاده این کافه رستوران با داشتن نمایی از خلیج فارس، یکی از بهترین تجربه های شما در جزیره کیش خواهد بود.

مزیت های ایرِن کیش، یکی از رستوران های لاکچری کیش

علاوه بر طراحی داخلی خاص و ویژه، این کافه رستوران دارای مزیت های فراوان دیگری نیز می باشد، به همین خاطر در لیست بهترین رستوران های کیش قرار گرفته است. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • منو کامل و حرفه ای
  • موقعیت جغرافیایی ویژه با چشم اندازی رو به خلیج فارس
  • نزدیکی آن به برترین مکان های گردشگری جزیره کیش
  • ارائه سرویس از 9 صبح تا 2 بامداد
  • امکان رزرو گروهی و برگزاری جشن
  • کامل ترین و بهترین کافه قلیان کیش

بهترین صبحانه در کیش با چشم انداز خلیج فارس

بهترین صبحانه در کیش با چشم انداز خلیج فارس

علاوه بر ویژگی های خاص و موقعیت مکانی ویژه این کافه رستوران، می توان به منو کامل، سرآشپزان چیره دست و پرسنل مجرب آن اشاره کرد. منو رستوران شامل سرو انواع صبحانه و غذاهای ایرانی، لبنانی و فرنگی می باشد. از دیگر نکات مثبت این کافه رستوران، ارائه سرویس از 9 صبح تا 2 بامداد است. ساعت سرو صبحانه نیز از 9 صبح تا ساعت 12:30 می باشد. منوی صبحانه کافه رستوران بسیار متنوع و با کیفیت می باشد.

آدرس کافه رستوران ایرِن کیش: جزیره کیش – میدان سنایی – مجتمع بیست شماره تماس: 09347683649

رستوران کوه نور، بهترین رستوران کیش با معماری عجیب

رستوران کوه نور

یکی از رستوران های لاکچری کیش با فضایی منحصربه فرد و دیدنی، رستوران کوه نور است. این رستوران در دل کوه قرار دارد و با فضای صخره ای و سنگی و آبشارهای جاری در داخل آن تجربه ای متفاوت برای مسافران و گردشگران از سرو غذا فراهم می گردد. عکس رستوران کوه نور بهتر می تواند زیبایی های آن را برای شما به تصویر بکشد. برای رفتن به این رستوران در کیش ترانسفر رایگان وجود دارد. پس از میل کردن غذا نیز می توانید با تاکسی به محل اقامت خود بازگردید.

اگر با وسیله نقلیه شخصی به رستوران کوه نور کیش می روید، جای پارک در کنار آن وجود دارد. موسیقی زنده یکی از امتیازهای کوه نور نسبت به سایر رستوران ها در کیش است. بالای رستوران کوه نور کافی شاپی ساخته شده است که می توانید از نوشیدنی های آن میل کنید و لذت ببرید. کوه نور که یکی از بهترین رستوران های کیش محسوب می شود، از ساعت 13 الی یک بامداد پذیرای مهمانان خود می باشد.

آدرس رستوران کوه نور: جزیره کیش، میدان امیرکبیر شماره تماس: 07644424808

فودکورت دامون، بهترین فست فود کیش از نظر مسافران

اگر به مرکز خرید دامون بروید، پس از خرید سوغات کیش برای دوستان و عزیزانتان می توانید با سرو غذای خوشمزه و لذیذ در فودکورت آن در طبقه دوم مجتمع دامون لذت خرید را برای خود و همراهانتان دو برابر کنید. فودکورت دامون یکی از بهترین رستوران های کیش با انواع غذاهای ایتالیایی، ترکی، ایرانی و مکزیکی می باشد.

آدرس فودکورت دامون: جزیره کیش، خیابان وصال، مرکز خردی دامون، طبقه دوم  شماره تماس: 07644459735

رستوران توتی فروتی، اولین رستوران ساحلی کیش

یکی از رستوران های لاکچری کیش، رستوران ساحلی توتی فروتی است. در این رستوران با انواع غذاهای فرنگی و ایرانی و منوی متنوعی از غذاهای بین المللی از شما پذیرایی می شود. از ساعت 10 صبح تا 2 بامداد می توانید از خدمات رستوران توتی فروتی استفاده کنید.

آدرس رستوران توتی فروتی: جزیره کیش، انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی شماره تماس: 09347698454

رویال استار، بهترین رستوران کیش از نظر گردشگران

رستوران رویال استار کیش

یکی از بهترین رستوران های کیش برای پذیرایی از گردشگران با منوی غذای متنوع و فضایی دیدنی، رستوران رویال است. این رستوران برای دو وعده غذایی شام و ناهار از شما پذیرایی می کند. البته به صورت تلفنی و آنلاین هم می توانید میز خود را در رستوران رویال استار رزرو کنید.

آدرس رستوران رویال استار: جزیره کیش، فاز یک صف، مجتمع بساک، طبقه 3، غرفه 39 شماره تماس: 07644454071

رستوران شاندیز صفدری، از رستوران های لاکچری کیش

رستوران شاندیز صفدری نیز در لیست بهترین رستوران های کیش قرار دارد که غذاهای خوشمزه را به همراه موسیقی زنده برای مهمانان سرو می کند. این رستوران کیش در کنار ساحل و در محیطی پرانرژی و پویا با بهترین و خوش طعم ترین غذاها در انتظار شماست. اگر به تفریحات پرهیجان علاقه دارید، در کنار رستوران شاندیز می توانید از تفریحات آبی متنوع مانند جامپینگ لذت ببرید.

آدرس رستوران شاندیز صفدری کیش: جزیره کیش، حد فاصل کشتی یونانی و کلبه هور، قطعه RSB1 شماره تماس: 09347691460

رستوران میرمهنا از بهترین رستوران های ساحلی کیش

در کنار متل تاپ رز کیش، رستورانی با انواع غذاهای فرنگی و ایرانی قرار دارد. این رستوران یکی از بهترین رستوران های کیش با چشم اندازی زیبا رو به دریای خلیج فارس است. رستوران میرمهنا ارائه دهنده انواع غذاهای دریایی، کبابی و خوراک های سنتی با بهترین مواد اولیه غذایی است که این رستوران را در رده رستوران ‌های لاکچری کیش قرار می دهد.

آدرس: کیش، خیابان فردوسی، خیابان اعتصامی شماره تماس: 07644422855

رستوران پوریا با بهترین غذاهای سنتی در کیش

رستوران پوریا کیش

یکی از رستوران های لاکچری کیش و البته گران قیمت ترین آن ها، رستوران پوریا است. این رستوران در بین مسافران کیش طرفداران خاص خود را دارد. انواع غذاهای خاورمیانه و ایرانی با بهترین کیفیت و طعم را می توانید در رستوران پوریا میل کنید. از جمله امتیازات آن اختصاص دادن فضایی مخصوص برای بازی کودکان، ‌موسیقی زنده و پارکینگ است.

آدرس:‌ جزیره کیش، میدان پردیس، هتل پارمیس کیش شماره تماس: 07644468619

رستوران فودلند از بهترین رستوران های کیش

یکی از رستوران های لاکچری کیش برای علاقه مندان به انواع غذاهای بین المللی، رستوران فودلند کیش است. این رستوران منوی غذایی متنوع و شگفت انگیزی دارد و با ارائه بیش از 100 نوع پیش غذا،‌ دسر و غذای بین المللی در شمار بهترین رستوران های کیش قرار می گیرد. بخشی از این رستوران به فست فودها اختصاص یافته و برندهای غذایی مختلف مانند fudo، chill out، republic و lime در این بخش حضور دارند و آماده پذیرایی از شما هستند.

آدرس: کیش، مرجان، انتهای لاین غربی بازار بین المللی مرجان شماره تماس: 07644466333

خانه سوخاری از رستوران های خوب کیش

خانه سخاری کیش

این رستوران در بخش پشتی بازار مروارید (ایوان مروارید) قرار دارد. در رستوران خانه سوخاری می توانید انواع سالاد، مرغ کنتاکی، ساندویچ و پیتزا را سفارش دهید. بعد از یک خرید طولانی خوردن غذاهای فست فودی لذیذ و متنوع خستگی را از تن بیرون می کند و رستوران خانه سوخاری این امکان را برای شما فراهم می کند.

آدرس: کیش، ایوان مروارید شماره تماس: 07644458485

رستوران پدیده، از با شکوه ترین رستوران های کیش

به جرات می توان گفت یکی از باشکوه ترین رستوران های کیش، رستوران پدیده است که در سال 1389 شروع به کار کرد. در مقابل این رستوران زیبا یک لنگر 10 تنی قرار دارد که در طی 35 روز ساخته شده و نام آن در کتاب رکوردهای گینس نیز به ثبت رسیده است. به همین دلیل، رستوران پدیده کیش یکی از جاذبه های گردشگری این جزیره زیبا نیز به شمار می آید. وجه تمایز دیگر این رستوران دیدنی با غذاهای خوشمزه، قرارگیری آن در ارتفاع 42 متری از سطح زمین است. کف این رستوران با شیشه های ضخیم و نشکن ساخته شده و سرو غذا در این ارتفاع بسیار جالب و هیجان برانگیز می باشد.

آدرس: جزیره کیش، جاده جهان، نرسیده به میدان غروب شماره تماس: 07644471068

رستوران پایاب کیش از رستوران های لاکچری کیش

از بهترین رستوران های کیش با غذاهای خوشمزه و سنتی می توان به رستوران پایاب اشاره کرد. این رستوران در مجموعه تاریخی پایاب کیش قرار دارد. پخش موسیقی زنده و معماری سنتی بر جذابیت آن از نظر مسافران افزوده است. با مراجعه به رستوران پایاب می توانید از جاذبه های گردشگری پایاب نیز دیدن کنید. این رستوران خوب کیش با فضایی سنتی‌، آرامش را به مهمانان خود هدیه می دهد. تخت های چوبی، اینترنت رایگان، ارسال سرویس به طور رایگان و امکان رزرو میز بخشی از ویژگی های رستوران پایاب کیش محسوب می شود.

آدرس: کیش، میدان المپیک، بلوار المپیک شماره تماس: 09128033879 - 07644423638

کافه رستوران سالود کیش با تراس رویایی

کافه رستوران سالود کیش

رستوران سالود در لیست بهترین رستوران های کیش قرار دارد. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در این رستوران سرو می شوند. تراس زیبای رستوران سالود حتما نظرتان را جلب می کند و خاطره ای به یادماندنی از سرو غذا برایتان رقم می زند! موسیقی زنده و چشم انداز زیبا از دیگر ویژگی های رستوران سالود کیش است.

آدرس: کیش، جاده جهان، جنب کلبه هور شماره تماس: 09020098031

سخن آخر، بهترین رستوران کیش کجاست؟!

رزرو هتل و انتخاب محل اقامت از ملزومات مهم در هر سفر می باشد که باید تمهیدات آن قبل از آغاز مسافرت اندیشیده شود. علاوه بر امکانات رفاهی و خدمات عالی که هر هتل 5 ستاره و درجه یک ارائه می دهد، کیفیت و تنوع غذایی نیز جز مهم ترین ملاک های انتخاب محل اقامت مناسب می باشد. از نظر مسافران هتل مارینا پارک، هتل داریوش کیش و هتل ویدا کیش تمام ویژگی های مورد نظر برای داشتن سفری آرام و خاطره برانگیز شامل و رستوران های لاکچری کیش در این هتل ها قرار دارد.

به علاوه معرفی کامل بهترین رستوران های کیش امکان ایجاد تنوع برای سرو غذا در فضاهای متفاوت را برای شما فراهم می کند. رستوران ایده آل از نظر مسافران مختلف به سلیقه و سبک غذایی آن ها بستگی دارد. هم چنین شما می توانید در بهترین کافه های کیش انواع نوشیدنی گرم و سرد را نوش جان کنید و خوردن صبحانه در کیش به خاطره فراموش نشدنی شما تبدیل شود.

سوالات متداول

بهترین رستوران های کیش کجاست؟

تجربه میل کردن صبحانه، ناهار و شام در کافه رستوران های کیش یک اتفاق بسیار خوب می باشد. برخی از بهترین رستوران های لاکچری کیش شامل رستوران ایرن، کوه نور و شاندیز صفدری می باشد.

در کیش کجا غذا بخوریم؟

یکی از بهترین ایده ها در زمان سفر به کیش، صرف صبحانه، ناهار و شام در رستوران های ساحلی کیش می باشد که جزو لاکچری ترین مناطق کیش هستند. علاوه بر آن می توانید در رستوران های دریایی کیش هم سفری به زیر آب داشته باشید!

رزرو هتل های کیش

لیست قیمت
رزرو آنلاین