ایرانگردی

  1. صفحه نخست
  2. ایرانگردی
  3. بهترین رستوران های سنتی شیراز به همراه شماره، عکس و آدرس
text off بهترین رستوران های سنتی شیراز به همراه شماره، عکس و آدرس

بهترین رستوران های سنتی شیراز به همراه شماره، عکس و آدرس

بازدید: 0
تاریخ: 28 مهر 1398

حتما آوازه شربت های معروف و غذاهای خوش طعم شیراز را شنیده اید. این شهر زیبا که در فصل بهار بسیار دیدنی است مانند شهرهای دیگر ایران، غذاهای مختص خود را دارد. اگر دوست دارید در سفر به شیراز در کنار بازدید از حافظیه و سعدیه، غذاهای سنتی این شهر را تجربه کنید پیشنهاد می کنیم از بهترین رستوران های سنتی شیراز دیدن کنید و غذاهای معروفی مانند کلم پلو، شیرازی پلو، دمپختک و غیره را امتحان کنید. در نظر داشته باشید انتخاب بهترین هتل های شیراز می تواند اقامتی شیرین و به یاد ماندنی را در این شهر برای شما رقم بزند.

معرفی 12 رستوران سنتی در شیراز

شهر شیراز جاذبه های تاریخی و گردشگری زیادی دارد. از مکان های دیدنی و تاریخی آن مانند تخت جمشید، حافظیه و دروازه قرآن گرفته تا باغ ارم و مسجد نصیرالملک همه و همه باعث شده اند این شهر فرهنگی و تاریخی مورد پسند مسافران زیادی قرار گیرد. البته وجود بهترین رستوران های سنتی در این شهر بی تاثیر نیست. از همین جهت گردشگران با رزرو هتل های شیراز مکانی مناسب و با کیفیت را برای اقامت انتخاب می کنند تا بتوانند با خیالی آسوده به از جاذبه های شیراز دیدن کنند و در این میان وعده های غذایی خود را در بهترین رستوران های شیراز میل کنند. در ادامه 12 مورد از معروف ترین رستوران های سنتی شیراز معرفی شده است تا بتوانید متفاوت ترین غذاها را در سفر خود به شیراز امتحان کنید.

عمارت شاپوری، بهترین باغ رستوران شیراز

رستوران سنتی عمارت شاپوری شیراز

یکی از رستوران های سنتی شیراز که در یک مکان تاریخی قرار گرفته است، رستوران سنتی شاپوری نام دارد. اگر به فضاهای تاریخی علاقه مند هستید بازدید از عمارت شاپوری و استفاده از رستوران آن می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید معماری این عمارت که امروزه به عنوان بهترین رستوران سنتی شیراز آن را می شناسند، به سبک دوره قاجار طراحی شده است. ایوان بزرگ رستوران شاپوری، به شما این امکان را می دهد که هنگام میل‌کردن غذا از چشم اندازی زیبا نیز بهره ‌مند شوید و غذاهای اصیل شیرازی را میل کنید.

با رفتن به رستوران شاپوری با یک تیر دو نشان بزن!

نشانی باغ رستوران سنتی شاپوری

این باغ رستوران شیراز در بلوار کریمخان، خیابان انواری واقع شده است. شماره رستوران سنتی شاپوری: 32347491-071

رستوران کته ماس، یکی از رستوران های خوب شیراز

رستوران کته ماس شیراز

یکی از پرطرفدارترین رستوران های شیراز، رستوران کته ماس است. در آنجا علاوه بر اینکه با انواع غذاهای ایرانی و سنتی از شما پذیرایی می شود، نوازندگان با نواختن موسیقی زنده موجب می شوند بهترین احساس را در هنگام خوردن غذا داشته باشید. همچنین معماری سنتی رستوران کته ماس آنقدر دیدنی و جذاب است که شما اگر یک بار به این رستوران سنتی بروید، مشتری همیشگی آن خواهید شد و همیشه از آن به عنوان بهترین رستوران شیراز یاد می کنید.

آدرس رستوران کته ماس

آدرس این رستوران سنتی شیراز، سه راه نمازی، طبقه پایین هتل سعید می باشد. برای رزرو و هماهنگی می توانید با شماره 071-32231818 تماس بگیرید.

خوشمزه ترین کباب ها در رستوران شاطر عباس

رستوران شاطرعباس شیراز

یکی دیگر از رستوران های سنتی شیراز رستوران شاطرعباس است که علاوه بر غذاهای سنتی، غذاهای فرنگی را نیز دارند. فضای داخلی این رستوران سنتي شيراز، بسیار زیبا و چشم نواز است. از خوبی های رستوران شاطر عباس این است که در زمان سرو غذاهای ایرانی نان تازه آماده می کنند و شما می توانید خوشمزه ترین غذاها را در کنار نانی داغ تجربه کنید.

آدرس رستوران شاطرعباس

رستوران شاطر عباس در شیراز، بلوار آزادی، خیابان خاک‌شناسی واقع شده است. برای برقراری ارتباط با یکی از بهترین رستوران های سنتی شیراز می توانید با شماره 071-32261370 تماس بگیرید.

بهترین دمنوش ها در رستوران سنتی سرای مهر

رستوران سرای مهر

در میان راهروها و دالان های بازار وکیل شیراز، یکی از رستوران های سنتی شیراز به نام رستوران سنتی سرای مهر قرار دارد. لازم است بدانید سرای مهر علاوه بر رستوران، چایخانه بسیار باصفایی دارد. شما می توانید انواع غذاهای ایرانی یا دمنوش های مخصوص شیراز را در این رستوران زیبا میل کنید. شاید برایتان جالب باشد بدانید که فضای داخلی این رستوران سنتی شیراز با نقاشی های قدیمی، گلیم ها و فرش های سنتی و تخت های چوبی پر شده است.

آدرس رستوران سنتی سرای مهر

سرای مهر در شیراز، بازار وکیل قرار گرفته است. برای اطلاع بیشتر می توانید با شماره 071-32229572 تماس بگیرید.

شرزه یکی از قدیمی ترین رستوران های شیراز

رستوران شرزه شیراز

یکی از رستوران های سنتی شیراز که در مجاورت بازار وکیل شیراز قرار دارد، رستوران شرزه است. مردم اغلب این رستوران را با جوجه کباب های آبدار و خوشمزه آن می شناسند. برخی از افراد برای فراهم آوردن یک روز زیبا برای خود و صرفه جویی در وقت، پس از صرف ناهار یا شام در این رستوران، برای خرید سوغات شیراز از بازار وکیل اقدام می کنند.

اگر به کباب علاقه دارید، می توانید در رستوران شرزه که خیلی ها آن را بهترین رستوران سنتی شیراز می دانند، انواع کباب ها را سفارش دهید و به همراه نانی داغ و تازه میل کنید. از مزیت‌های دیگر رستوران شرزه، می توانیم به پخش موسیقی زنده در هنگام سرو غذا اشاره کنیم.

اگه رستوران شرزه رفتی، خوردن کباب برگ رو فراموش نکن!

آدرس رستوران سنتی شرزه

این رستوران در شیراز، خیابان زند، خیابان مسجد وکیل، واقع شده است. برای اطلاع بیشتر می توانید با شماره 32241963 تماس بگیرید.

رستوران صوفی، پرآوازه ‌ترین رستوران سنتی شیراز

رستوران صوفی شیراز

یکی از رستوران های سنتی شیراز رستوران صوفی است که با غذاهای ایرانی و خوش‌ طعمی که دارد از مهمانان خود پذیرایی می کند. اگرچه شعبه رستوران صوفی، در خیابان عفیف آباد بسیار شلوغ است، اما کیفیت غذاهای آن فوق العاده است و ارزش دارد برای آن زمان خود را خرج کنید. منو غذا در رستوران سنتی صوفی، شامل غذاهایی مانند کلم پلوی شیرازی، ماهی، جوجه و انواع کباب می باشد.

آدرس رستوران صوفی

این رستوران در شیراز، قصردشت، خیابان عفیف آباد، جنب بانک ملت واقع شده است. برای برقراری ارتباط با رستوران با شماره 36490000-071 تماس بگیرید.

باغ راز، زیباترین باغ رستوران شیراز

رستوران باغ راز شیراز

یکی از بهترین رستوران های شیراز، با فضایی بسیار زیبا و سرسبز، رستوران باغ راز شیراز است. البته این مکان مجموعه ای از یک کافی شاپ، رستوران سربسته و رستوران در فضای باز است. شما می توانید در این باغ رستوران شیراز، غذاهای ایرانی (مثل انواع کباب) و غذاهای فرنگی (مانند انواع پیتزا) را سفارش دهید. لازم است بدانید این رستوران سنتی در فاصله کمی از مرکز شهر واقع شده است. بنابراین، به دور از هیاهو می توانید از طعم خوشمزه غذاها لذت ببرید.

باغ جهان نما شیراز؛ مکانی انتشار حس آرامش در روح و جسم!

آدرس رستوران راز

این باغ رستوران در شیراز، قصرالدشت، بلوار شاهد قرار گرفته است. جهت برقراری ارتباط با شماره 36234000 تماس حاصل نمایید.

رستوران رودکی، خوش قیمت ترین رستوران شیراز

رستوران رودکی شیراز

یکی دیگر از بهترین رستوران های شیراز با حال و هوای قدیمی شهر بهارنارنج، رستوران رودکی شیراز است. این رستوران قدیمی انواع غذاهای ایرانی و انواع جوجه کباب را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مردم قرار می دهد.

نشانی رستوران رودکی

این رستوران سنتی شیراز در ابتدای خیابان رودکی از طرف زند، قرار گرفته است. برای هماهنگی یا رزرو می توانید با شماره 07132247291 تماس بگیرید.

تجربه ای متفاوت در رستوران باکویه

رستوران باکویه شیراز

اگر به دنبال رستورانی بر بام شیراز با غذاهای فوق العاده هستید، رستوران باکویه را به عنوان یکی از بهترین رستوران های شیراز به شما پیشنهاد می کنیم. رستوران باکویه بر فراز شهر فرهنگی شیراز و کوه های شمال شرق آن قرار دارد.

رستوران باکویه با چشم اندازی زیبا به وسعت شهر شیراز و مشرف به شاهچراغ از جمله رستوران های پرطرفدار محسوب می شود. در باکویه انواع کباب های لاری، بختیاری مخصوص، ماهی، اسپیسی چیکن کباب و شیشلیگ سرو می شود.

اگه به باکویه، بهترین رستوران شیراز رفتی حتما کلم پلو شیرازی رو امتحان کن!

آدرس رستوران باکویه

رستوران باکویه به عنوان خاص ترین رستوران سنتي شيراز، در بلوار جدید قرآن، نرسیده به میان ابوالکلام واقع شده است. برای اطلاع بیشتر می توانید با شماره 07132291000 تماس بگیرید.

برنتین، یکی از بهترین رستوران های شیراز

رستوران برنتین

یکی دیگر از بهترین رستوران های سنتی شیراز با نمایی زیبا و تراسی پر از گل، رستوران برنتین نام دارد. شما در این رستوران می توانید میگو پلو تند و ته چین سفارش دهید و از طعم متفاوت آنها لذت ببرید. پیشنهاد می کنیم اگر عاشق گل و گیاه هستید، وعده ای خاص و متفاوت را در این رستوران سنتی شیراز تجربه کنید.

آدرس رستوران برنتین

این رستوران در شیراز، بلوار ستارخان، مقابل 20 متری نمازی، نبش کوچه قرار دارد. شما می توانید برای اطلاع بیشتر از بهترین رستوران سنتی شیراز، با شماره 07136282007 تماس بگیرید.

متنوع ترین غذاها در رستوران هفت خوان شیراز

رستوران هفت خوان شیراز

این رستوران بین المللی در شمار مجلل ترین رستوران های سنتی شیراز قرار می گیرد. در این رستوران، انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را می توانید میل کنید. رستوران هفت خوان شیراز 5 رستوران مجزا و 2 کافی شاپ دارد و به دلیل تنوع غذایی بالا شما هرچیزی که بخواهید را می توانید در این رستوران سفارش دهید.

سفری کوتاه به تخت جمشید شیراز، اقتدار ایرانیان باستان!

آدرس رستوران هفت خوان

رستوران سنتی هفت خوان به عنوان یکی از بهترین رستوران های شیراز در بلوار قرآن واقع شده است. برای برقراری ارتباط و رزرو می توانید با 32280000 تماس بگیرید.

رستوران خوشا شیراز، تجربه ای بی نظیر در دل طبیعت

رستوران خوشا شیراز

یکی از بهترین رستوران های سنتی شیراز، رستوران خوشا نام دارد. اگر شب به این رستوران بروید، از شنیدن موسیقی زنده در کنار طعم خوشمزه غذاها به شدت لذت می برید. در رستوران خوشا، انواع غذاهای ایرانی سرو می شود. فضای زیبا و دنج، موسیقی زنده، کیفیت خوب غذا و خدمات عالی، لحظاتی به یاد ماندنی را برایتان ایجاد می کند. شما در این رستوران حق انتخاب دارید و می توانید هم در فضای باز و هم فضای داخلی رستوران غذای خود را میل کنید.

آدرس رستوران خوشا

آدرس این رستوران سنتی شیراز در بلوار صنایع، روبه روی ورودی گلدشت حافظ قرار دارد. جهت برقراری ارتباط با شماره ‌07136504324 تماس بگیرید.

رستوران شاندیز شیراز

رستوران شاندیز شیراز

طعم غذاهای سنتی ایرانی را در رستوران شاندیز یکی از بهترین رستوران های شیراز می توانید بچشید. این رستوران در فضای مرتفع و خنکی قرار دارد و آرامش خاصی را به شما منتقل می کند. اگر در فصل بهار و تابستان به شیراز سفر کردید، برای صرف شام به رستوران شاندیز بروید و لذتی ناب را تجربه کنید.

اگه عاشق شیشلیگ هستی حتما به رستوران شاندیز سر بزن!

آدرس رستوران شاندیز

این رستوران سنتی در شیراز، لونا پارک، بام شیراز قرار دارد. برای اطلاع بیشتر با شماره 07132274749 تماس بگیرید.

سخن آخر، محبوب ترین رستوران های سنتی شیراز

شیراز شهر شعر و هنر است، شهر حافظ و سعدی و عطر بهارنارنج. سالانه افراد زیادی به شهر خوش آب و هوای شیراز سفر می کنند و با رزرو هتل در بهترین هتل های شیراز اقامت می کنند تا بتوانند بیشترین زمان خود را برای گذراندن اوقات فراغت و بازدید از جاذبه های دیدنی صرف کنند.

اگر به شیراز می روید، پیشنهاد می کنیم در کنار بازدید از مکان های تاریخی و دیدنی، به رستوران های سنتی در شیراز سری بزنید و یکی از وعده های غذایی خود را در آنجا میل کنید. بی شک با حضور در بهترین رستوران سنتی شیراز، طعم غذای اصیل ایرانی را در این شهر تاریخی تجربه کنید.

رزرو هتل های کیش

لیست قیمت
رزرو آنلاین

جدیدترین مطالب سایت

آخرین مقالات ایرانگردی